Επειδή είμαστε απ’ αυτούς που έχουμε ζήσει στο πετσί μας τι σημαίνει να είσαι άνεργος στην πιο παραγωγική σου ηλικία και έχουμε επιδοθεί για αρκετό καιρό στο ευγενές άθλημα της αποστολής βιογραφικών, κυρίως μέσω του διαδικτύου, σε εταιρείες, των οποίων τις αγγελίες είχαμε εντοπίσει στους διάφορους γνωστούς εργασιακούς ιστότοπους και ξέρουμε…
τι σημαίνει να είσαι νέος με «εφόδια», πτυχία, μεταπτυχιακούς τίτλους, ξένες γλώσσες, γνώστης της χρήσης υπολογιστών και να βρίσκεσαι αντιμέτωπος με το φάσμα της ανεργίας ή να δουλεύεις 10ωρα και 12ωρα για πενιχρούς μισθούς, με 2 γονείς συνταξιούχους με κομμένο το ΕΚΑΣ…
by…aixmi
επειδή δεν ζούμε σε κανένα αναρχικό βουνό να κατεβαίνουμε να πετάμε μόνο αναρχικά τσιτάτα και να το παίζουμε επαναστάτες εκ του ασφαλούς…
Αλλά
είμαστε επίσης απ’ αυτούς που δεν τα ξεπουλάνε ΟΛΑ για ένα κομμάτι ψωμί παραδιδόμενοι στην πορνεία της εργασίας και να χύνουμε αίμα και ιδρώτα παράγοντας πλούτο για άλλους με αντάλλαγμα ένα ξεροκόμματο (γιατί απ’ τους άλλους που επιδιώκουν κοινωνική ανέλιξη και “παίρνω τα γ@μ@ω λεφτά” και PORSCHE προφανώς δεν είμαστε)…
καλό είναι λοιπόν για όποιον νέο ψάχνει για δουλειά να τον πληροφορήσουμε και να τον οπλίσουμε (γιατί εμείς τότε δεν είμασταν και θέλαμε πολύ να έχουμε κάποιον να μας πληροφορήσει για το τι παίζει σχετικά) απέναντι σε φανφάρες αγγελιών περί ”προοπτικών επαγγελματικής εξέλιξης για τους πιο φιλόδοξους” και μούφες περί “εξαιρετικών αμοιβών” με ακαταλαβίστικους όρους εργασιακής απασχόλησης όπως “Field Representative”, “Client Representation” και “marketing project executives” (και τ’ @ρχιδι@ μου κουνιούνται), να ξεσκεπάσει λίγο ΟΛΟΥΣ αυτούς του Μ@Λ@ΚΕΣ που πατάνε πάνω στην ανάγκη του άλλου για δουλειά και του πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και για ταξίδια στο εξωτερικό και i-pods και μετρητά και διακοπές και netbooks (εδώ ο άλλος δεν έχει να πληρώσει αυτή την περίοδο το ρεύμα και τον γοητεύουμε με… i-pods σαν τους ιθαγενείς με καθρεφτάκια… Αλλά βέβαια… καλύτερα 2 τέτοιες μ@λακιούλες –για την “πολύ καλή απόδοση” λένε– παρά 100 ευρώ να ζητήσει αυτός ο εργαζόμενος παραπάνω στο μισθό του) για να τον θαμπώσουμε απ’ την καταπάτηση των εργασιακών του δικαιωμάτων και να τον γοητεύσουμε με το όνειρο ενός απίστευτου πλούτου και μιας φαντασμαγορικής ζωής που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα (σου βάζουμε και μερικές γκλαμουράτες φωτογραφίες με 2-3 εργαζόμενους κυριλέ ντυμένους να χασκογελάνε με τα ντοσιέ στα χέρια).
Όπου ακούς πολλά κεράσια λέει ο λαός, κράτα μικρό καλάθι! (1 το κρατούμενο)
Τον νέο που ψάχνει για δουλειά μας ενδιαφέρει λοιπόν να πληροφορήσουμε και που δεν θέλει όμως να πουλήσει την εργατική του δύναμη (και να ήταν ΜΟΝΟ αυτή που πουλάνε…) για ένα ξεροκόμματο ή για το γαμώτο ρε παιδί μου που σπούδαζε τόσα χρόνια και γι’ αυτά που απέκτησε δεν θα κάνει τώρα τον πλασιέ από πόρτα σε πόρτα (αυτά παίζουν αυτόν τον καιρό – το telesales έχει δείξει τις αντοχές του και το πλασιεδιλίκι πλέον είναι πολύ διαδεδομένο ως το επόμενο βήμα) – γιατί περί αυτού πρόκειται. Αφήστε τις ωραίες φανφάρες περί “Field Representative”, “Client Representation”.
Με συγχωρείτε αλλά δεν μπορούμε να βαφτίσουμε τη σκάφη υδρομασάζ. Εμείς μάθαμε να λέμε τη σκάφη σκάφη (για να θυμηθούμε και έναν ποιητή).
Και φυσικά εδώ θα χρησιμοποιήσουμε και τις μαρτυρίες και άλλων που έζησαν από μέσα αυτή την εκμετάλλευση, την απάτη και τον εργασιακό μεσαίωνα (και που φυσικά δεν είναι αυτοί που κυκλοφορούν με τις PORSCHE και με τα i-pods στα αυτιά)
Έχουν γεμίσει οι εργασιακοί ιστότοποι με τέτοιες αγγελίες και ο κόσμος με διάφορες DT, progressive, unique, cobra, Appco και ότι άλλο θες που ξεπετάγονται σαν τα μανιτάρια αυτόν τον καιρό, πάντα συνοδευόμενες από το marketing ή advertising (που ούτε μάρκετινγκ είναι ούτε διαφήμιση). Φυσικά σε μπερδεύουν εξαρχής με ωραία λόγια ότι “θέλω να αναλάβει ένας από σας αργότερα γιατί εγώ θα φύγω στο εξωτερικό” (λόγια ενός προϊσταμένου), ότι θα έχεις ελκυστικές αμοιβές, και σου πετάνε και ένα όνομα Νιάρχος (“ναι, της γνωστής οικογενείας”) και μένεις με το στόμα ανοιχτό για τη μοναδική ευκαιρία που σου έτυχε [οι ίδιοι και στα σάιτ τους το παρουσιάζουν ως το καλύτερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί και ως κάτι το πρωτότυπο στο εργασιακό περιβάλλον (αν εννοούνε το να τρέχεις όλη την ημέρα χωρίς βασικό παρά μόνο για τα ποσοστά επί των πωλήσεων στα Κάτω Πατήσια, ναι είναι κάτι το πρωτότυπο!)] χωρίς να σου λένε (πεζά τα θέλετε αυτά;) ΤΙ δουλειά ακριβώς θα κάνεις, με ΤΙ μισθό θα απασχολείσαι ή σε ΠΟΙΟ ταμείο θα είσαι ασφαλισμένος και ότι δήθεν “μετράει η προσωπική ικανοποίηση απ’ αυτό που πετυχαίνεις όσα λεφτά και να παίρνεις” (ναι… όταν έρθει ο λογαριασμός της ΔΕΗ πλήρωσέ τον εσύ με… “προσωπική ικανοποίηση”!) και όταν τους τα ρωτήσεις ως ΟΦΕΙΛΕΙΣ γιατί είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου, αρχίζουν οι υπεκφυγές (και “αυτά καλύτερα να τα ρωτήστε στον κ. Τάδε”) και από τα σάιτ τους δεν καταλαβαίνεις τίποτα. (και σου λένε μάλιστα στις συνεντεύξεις ότι θέλουν ειλικρίνεια !! ΨΕΥΤΕΣ!!!)
Και όταν τελικά μαθαίνεις για το ΤΕΒΕ που σου ζητάνε να βγάλεις μετά…ΤΕΒΕ ξέρετε τί σημαίνει; Ελεύθερος επαγγελματίας. Ελεύθερος επαγγελματίας ξέρετε τί σημαίνει; Μπλοκάκι. Τράβα ρωτήστε έναν που έχει δουλέψει με μπλοκάκι να σας πει.
Και άμα το πας στο τί ακριβώς πωλήσεις σου λένε εδώ δουλεύουν Νομικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, άνθρωποι που σπουδάζουν…. Και τί σημαίνει αυτό???? Επιχείρημα είναι αυτό???? Ναι, γιατί υπάρχουν?? Γιατί δεν μπορούν αλλά να βρουν δουλειά ΖΩΟ !
Το μόνο όπλο των εταιριών αυτών είναι οι υποσχέσεις και το δέλεαρ που ασκούν σε παιδιά/νέους που είναι γεμάτα ενέργεια και θέληση για δημιουργία… και λένε από ηλικίες 20 μέχρι 40 ετών απασχολούν. Θα ήθελα να μας πείτε από μόνοι σας πόσους ανθρώπους ηλικίας άνω των 40 έχετε δει να κάνουν την δουλειά αυτή?? Αν σας λέει κάτι αυτό θα καταλάβετε τι εννοούμε.
Με λίγα λόγια υπόσχονται πολλά και δίνουν ψίχουλα και δεν σου λένε ότι δουλεύεις πάνω από 12 ώρες, από τις οποίες οι περισσότερες στο δρόμο και φυσικά δίχως υπερωρίες πληρωμένες.
Αλλά βλέπετε έβαλαν στο στόμα μας τα αφεντικά το επιχείρημα “12 ώρες; Ο άλλος δουλεύει 14. Δούλευε κι εσύ και να λες κι ευχαριστώ!” Λες και η δουλειά είναι προνόμιο! Αλλά εκεί μας κατάντησαν (ή για την ακρίβεια εμείς τους αφήσαμε να μας καταντήσουν έτσι)
1) Σχόλιο από: POLITICS AND FREE THINKING
prosωπικα στη κομπρα επεσα θυμα εξαπατασης..γιατι;\
1) η αγγελια εγραφε μαρκετινγκ μανατζερ και φυσικα ηταν για πλασιε
2) αφου ειδα τι μουφα ηταν, εδωσα παραιτηση και η απαντηση ηταν “αυτος εδω ειναι ο μισθος σου μειων ΑΒΓ ποσο για το ταξιδι που θα εκανες στην αγγλια για το ταδε rallye της εταιρειας”, ταδε εφη ιδιοκτητης της κομπρα στην ελλαδα, οποιος ειναι στην εταιρεια ξερει για ποιον μιλαω (οχι ο αυστραλος, ο αλλος).
απο την στιγμη που μπηκα μεσα ολη μερα μου τα ειχαν σπασει με περι λεφτα και μπλα μπλα, ερχεται ο μανατζερ μου (ο θεος να τον κανει μανατζερ, για σουβλατζης εκανε) και με το καλημερα λεει, εγω βγαζω ΑΒΓΔ λεφτα και οδηγο το ταδε αμαξι, και γενικα ολη μερα αυτα ελεγαν.
γενικα η κομπρα ειναι μια καλη εμπειρια για ενα μηνα, μετα εξαφανιζεσαι. αν ψαξεις στο ιντερνετ θα δεις οτι και με το owner παιζει μια κομπινα, ψαξτο λιγο πριν βαλεις το χερι στην τσεπη κ γινεις onwer, καηκε πολυ κοσμος ετσι.
φιλικη συμβουλη = τραβα για εξωτερικο αν εχεις φιλοδοξιες.
2) POLITICS AND FREE THINKING
οσα ειπα γινοντουσαν στα κεντρικα, στο πρωτο μαγαζι που ηταν στην καλίθεα…
για τα αλλα..
1) το πρωτο μηνα πηρες 139ευρω; αν εννοεις μισθο να σου υπενθυμισω οτι ο βασικος ειναι 500 ευρω,εκει γυρω.
2) με το ωραριο τι γινεται; απο τις 7 το πρωι ως τις 7 το απογευμα ηταν οταν ημουν εγω και δεν πληρωνε η εταιρεια εξοδα μετακινησης και φυσικα δεν ηταν κανεις δηλωμενος ως πωλητης με οσα προβλεπει η συμβαση του.
οπως βλεπεις απο το 1 και 2 εχουμε ηδη καποιες παραβιασεις της εργασιακης νομοθεσιας.
οσο για το κυριως επιχειρημα, εφοσον η εταιρεια, ή οπως λες ο ομιλος που δεν ξερω απο που προκυπτει εκτος και αν η dt, pogressive και οι υπολοιπες εγιναν κολοσσοι σε ενα βραδυ, ειναι υπεριφανη για αυτο που κανει γιατι δεν γραφει οτι ψαχνει για πλασια και αντι αυτου βαζει διαφορους τιτλους που δεν εχουν καμια σχεση με την θεση εργασιας;
3) TAKIS
πηγα την προηγουμενη εβδομαδα σε 3 αγγελιες απο εταιριες που συνδεονται με την cobra/ ds-max και προσωπικα νιωθω οτι εξαπατηθηκα . Η αγγελια δεν ηταν για νεους φιλοδοξους επιχειρηματιες franchise (owners)και ουτε θελω να γινω . Αν σκεφτειτε τις χαμενες ωρες για οσους απαντουν σε αυτες τις αγγελιες 14 ατομα την εβδομαδα , για μην μεινει τελικα ουτε ενας , θα καταλαβετε . Οσον αφορα τα χρηματα που βγαζουν οι owners ειναι προφανως απατη , ειναι ο μονος τροπος να κρατησουν μια μεριδα απο αυτους που δουλευουν (12 ωρες την ημερα ,με απολαβες που δεν αγγιζουν ουτε το βασικο – για τους εργαζομενους με Ι.Κ.Α. 14 μηνες με τα δωρα , χωρις 1 μηνα διακοπες, εργαζομενοι και τα Σαββατα και να μην συνεχισω αλλο)
Στην Αμερικη εχει φτασει σε κορεσμο εδω και 10 χρονια και οι νεοι owners απλα αποτυγχανουν , ενω ειναι μια εργασια που τελικα την κανουν μονο ατομα απο μη ευνοημενες ομαδες οπως μαυροι και λατινοι . Οι εταιρειες αυτες δεν διαπνεονται απο καμια εργασιακη ηθικη.
4) Ektor T.
Γειά σας και απο μένα.
Θα σας πω και την δικιά μου γνώμη για την Cobra.
Δέν έμεινα πολύ καιρό αλλά μάτια έχω και βλέπω.
Εγώ θα τα πώ λίγο πιό συμαζεμένα και με βάση την δικιά μου εμπειρία:
Θετικά:
- 90€ ανα πώληση δεν πέρνει κανένας πλασιέ (παραδωσιακός). Τα λευτά είναι πολύ καλά για πλασιελίκι.
Βέβαια αυτά τα λευτά τα πέρνεις όταν είσαι στο τμήμα G4 security όχι στο Tellas.
- Χαρούμενο περιβάλων, πράγμα σπάνιο για δουλειά
- Μαθένεις την πιάτσα. Προσωπικά θα ξαναπάω στην Cobra, γιατί όσο καλά και να είναι τα βιβλία (και έχω διαβάσει πραγματικά πολλά μιας και σπουδάζω “μανατζεριλικι”) είναι πάντα καλό να ξέρεις την δουλειά στον δρόμο. Μαθένεις τους ανθρώπους στους οποίους πουλάς. Βοηθάει πολύ όταν αργότερα δουλεύεις σε real job, στο να πέρνεις αποφάσεις σχετικά με τις πωλήσεις.
- ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!
Δεν ξέρω στον Αυστραλό…εγώ είμουνα στον άλλο…είναι και αυτός ένας λόγως να μείνεις.
(ΕΡΩΤΗΣΗ: ξέρει κανείς την Κωσταντίνα? Leader στον άλλο ήτανε, ψιλή κουκλάρα…για αυτήν θα έμενα στην Cobra και 15 μήνες!!)
- Μαθένεις να ντίνεσαι!! Πραγματικά για πιτσιρικάδες που δεν έχουν βάλει κοστουμιά…είναι σχολείο!
- Μαθένεις να μιλάς σε αγνώστους…αυτό είναι χρήσιμο γενικά (και για γυναίκες..)
- Κάνεις γυμναστική. Σε ποιά άλλη δουλειά κάνεις 8 με 9 ώρες ποδαρόδρομο??? bonus τα κεράσματα από γιαγιάδες που σε λοιπούντε….
- Επιτέλους ξυπνάς πρίν τον κόκορα της γειτονιάς. Επιστροφή στα νορμάλ ωράρια!!
- Μαθένεις τί θα πεί “εργασιακός μεσαίωνας”….χωρίς ανάλυση…
Αρνητικά:
- ΔΕΝ είναι για μόνημαή για καριέρα…κανα 5 μηνο είναι αρκετό…
- Αν δεν πουλήσεις…δεν πληρώνεσαι…
- Δεν έχεις ασφάληση, ένσημα, ωράριο, άδειες…
- Δεν θα γίνεις ποτέ ιδιοκτήτης…τυχαίο είναι που ακόμα ο Αυστραλός και ο …”σουβλατζής” είναι οι μόνοι που επιβιώνουν???
- Θα ξεχάσεις και αυτά που ήξερες περί μάρκετινγκ, δημοσείων σχέσεων κτλ…
- Συνήθως τα προιόντα σου είναι σχεδόν άχρηστα…πόσους συναγερμούς πιά θα βάλουμε!!!!
- Δεν θα ακούσεις ποτέ το όνομα cobra….απλά θα το διαβάσεις σε φυλάδια…
- Θα πληρώσεις όλα σου τα έξοδα για ότι και να κάνεις…
- Θα είσαι όλη μέρα εκεί…τέρμα οι φίλοι και τα λοιπά…φίλος σου ο leader…γκόμενα η γραμματέας ή η εκπαιδεύτριά σου!!!
- Θα πάρεις κιλά από τα πολά φαστ-φουντ.
- Θα φάς το βρίσιμο της ζωής σου από “πελάτες”
Επίσης να πώ ότι δεν έχει σχέση με amway, alpha-phone, herbalife κτλ…
Τα λευά είναι ΠΟΛΛΑ αν είσαι καλός πλασιέ…
Καλή εμπειρία, μαθένεις πώς να πλασάρεις “εταιρική κουλτούρα”.
Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλή δουλειά για άτομα της πιάτσας. Χωρίς πτυχείο και άλλες ευκαιρίες…αυτοί πραγματικά μπορούν να τα καταφέρουν…και είναι καλύτερο απο το να είναι γκαρσόνια…
Αλλά το ότι έχει μαζευτεί έκει όλο το ΠΑΠΕΙ και η ΑΣΣΟΕ…μας λέει κάτι για το επίπεδο σπουδών μας….
Περαστικά μας!!!!
5) katerinaki
loipon dustyxws opws ta lene oi perisoteroi einai etsi!!epesa kai egw thuma ths aggelias blepontas entry level marketing afou htan auto pou epsaxna!sthn arxh fantasthka oti tha eixa enan manager, enan assistant oi opoioi tha mou edinan armodiothtes kai tha ekana training siga siga!telika sthn cobra kamia sxesh auto pou perimena!olh thn mera stous dromous,kanenas basikos misthos kai apla promhtheies apo thn kathe uphresia pou poulas.ennoeite oti gia tous pio pollous edw mesa(logiko)den htan oyte tha einai to oneiro zwhs.Apo ekei kai pera san arxh kalo einai.egw twra perasa thn ebdomada ekpaidesushs kai parola ayta kati den mou gemizei to mati.eilikrina omws apogohteuthka kai den kserw ti na kanw….
6) Alexia
Εχεις απόλυτο δίκιο σε οσα λες! Σε συγχαίρω που τους ξεσκεπάζεις.Ψευτικο image, βιομηχανία πλαστής καριέρας και εξαπάτηση ανθρώπων που έχουν ανάγκη για δουλεια.
Πήγα μια φορά στην εκπαίδευση και ενα 20χρονο προσπαθούσε να με πείσει οτι θα είναι η καριέρα του αιώνα αν με επέλεγαν. Η πραγματικότητα ειναι οτι έκανε 99% προσυλητισμό πρός τα εμένα με αποτέλεσμα να με κάνει να το ψάξω περισσότερο.
Πλασιέ ψάχνουν ενδεδυμένο με το μανδύα του marketing.Αλίμονο στους ευπιστους που θα πιστέψουν πως ενώ βρίσκονται τόσοι με πτυχία ΜΒΑ και Οικονομικών στην ανεργεία, εκείνοι θα άνοιγαν εταιρείες και θα εκπαίδευαν πρωσοπικό.
Σημεία clue: Ενω ο εκπαιδευτής μου ανέφερε σε μια στιγμή το ενδεχόμενο του πορτα πόρτα στη συνεντευξη το αρνήθηκαν.
Δεν μίλησαν για σταθερό μισθό. Τα πάντα ειναι μέσω ποσοστών.
ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΑΠΑΤΗ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ Progressive,AvalonGroup
7) ex-assistant
καλησπερα σας.
πριν αρχισω μια μικρη αλλά σημαντική συμβουλή.
οσοι απο εσας “δουλευουν” ακομα σε ενα “υποκαταστημα” της κομπρα,παρατήστε τα κ σηκωθήτε να φυγετε.απλά θα πουνε πως σας διωξανε,μην ανυσυχήτε,δεν ειναι κατι συμαντικο.Στην τελικη να πανε να γαμηθουνε,αφτοί χανουνε,εμεισ θύματα του νιαρχου κ του κα8ε οουνερ είμαστε.
‘οπα-όπα μας λενε να ακολουθάμε το σύστημα που γραψανε κατι μαλακεσ και μισοι με γραβατες και χρυσα Ρόλεξ στμ Νιαρχος κ ΣΙΑ ΟΕ που ξεκινισε πουλωντας μαυρα στυλό,μη χεσω τον Ταμτακο στα φανάρια μου θύμισε!!μη χεσω κ τα γκετινγκ τα κσενεροτα με τους πανιλιθιους μαζι πρωι,μεσιμερι και βραδυ τις ιδιες σκατοφατσες να βλεπω,ΕΛΕΟΣ εφιαλτες καταντησανε τρομαρα τους.
8) sotos
ΛΟΙΠΟΝ ΔΟΥΛΕΛΕΥΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ!!!!ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΟΛΑ !!!ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ (WORLWIDE) KAI ΒΛΑΚΕΙΕΣ!!ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝς ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΡΙΟ MANAGER !!!EXOYNE KANEI PLHSH EGEFALOY STA PAIDAKIA TA EXOYNE FEREI APO KATHE MERIA TIS ELLADAS…MAS ETREXAN PYRGOYS AGRINIA KORINTHO KTL…ME DIKA MAS EXSODA…EINAI MOYFA H ETAIRIA OYTE ASFALEIA OYTE TPT…SE VAZOYN STO TRIPAKI KAI TREXEIS….S TAZOYN LEFTA KTL….DN EIDA KANA LEFTA APO AYTOYS OMWS… PROSOXH PAIDIA “STAMATIS KOYKOYLARHS” O KAI KALA MANAGER….POY KAMIA SXESH ME MARKETING KAI MANAGEMENT… TA LEFTA MAS KLEFTES!!!!
9) Giorgos
Προφανώς κάποιοι εδώ μέσα έχουν κάνει καραμέλα τα λόγια των manager τους και δεν μπήκαν καν στον κόπο να ψάξουν στο Google. Αυτές είναι οι επιρροές της Cobra… Μόλις φύγετε (γιατί θα φύγετε), περάστε μια βόλτα πάλι να τα πούμε.
Σύμφωνα λοιπόν με το επίσημο site της Cobra Group, αυτός ο παγκόσμιας κλάσης όμιλος έχει περίπου 8.000 “field representatives” (σ.σ. “πλασιέ”). Όχι 17.000, όπως γράφτηκε παραπάνω. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι 8.000 ήταν και οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή, οπότε ο χαρακτηρισμός “όμιλος” δεν είναι απλά τραβηγμένος, αλλά γελοίος, αφού ουσιαστικά αυτοί οι 8.000 είναι συνεργάτες και όχι εργαζόμενοι.
Επίσης, σχετικά με την ταχύρρυθμη ανάπτυξή της, ενδεικτικά και πάλι να πω ότι οι διάφορες εταιρείες που συνεργάζονται με την Cobra στην Ελλάδα, απασχολούν περίπου 200 άτομα. Αυτό σημαίνει πολλά, αν σκεφτεί κανείς ότι οι εταιρείες αυτές ίσως και να προσλαμβάνουν 200 νέα άτομα κάθε μήνα. Σημαίνει ότι κανείς δεν κάθεται εκεί για πολύ καιρό (παρακαλώ όποιον έχει κλείσει εκεί έστω 2-3 χρόνια δουλειάς, να μας πει τις εμπειρίες του, γιατί βλέπω εδώ ότι όλοι οι υποστηρικτές μετράνε την εμπειρία τους σε μήνες ή άντε χρόνο το πολύ) και αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι σε καιρούς κρίσης οι αγγελίες είναι γεμάτες από τέτοιες ευκαιρίες εργασίας. Γεμάτες!
Κι εγώ μπορώ να βάλω αγγελίες marketing και στη συνέντευξη να λέω ότι marketing είναι να γλείφεις σκατά. Αμφιβάλλω αν θα κάτσει κανένας. Στην περίπτωση της Cobra βέβαια, επειδή δεν είναι τόσο εμφανής αρχικά η απάτη, ο κόσμος μένει λίγο παραπάνω. Με την ελπίδα.
Τέλος, θέλω να ρωτήσω όλους αυτούς τους 18χρονους εάν γνωρίζουν τίποτα για το 35ωρο και γενικά για τα εργασιακά δικαιώματα που (θα έπρεπε να) έχουν. Ας κάτσουν λίγο να αναλογιστούν τι χάνουν, αντί να επαίρονται που είναι ανεξάρτητοι συνεργάτες και τους βγαίνει ο κώλος όλη μέρα στο δρόμο να ενοχλούν τον κόσμο και να μπουκάρουν μέσα στο σπίτι του, για να βγάλουν 5 ψωροδεκάρες. Ας σκεφτούν επίσης αν για μια τέτοια εξαντλητική δουλειά 12ώρου τα λεφτά είναι πράγματι πολλά. Επειδή τα παίρνεις στα 18 σου, δε σημαίνει ότι είναι πολλά.
Σε γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που δούλευα πωλητής έβγαζα 900 ευρώ ως ανειδίκευτος και από το γραφείο μου, με PC, A/C κλπ. Είχα αργίες, άδειες, και δούλευα 9-5. Έπαιρνα ακόμα και υπερωρίες και τα Σάββατα διπλό μεροκάματο για 6 ώρες. Το θέμα λοιπόν δεν είναι ΠΟΣΑ βγάζεις, αλλά ΠΩΣ τα βγάζεις. Ειδικά όταν καταλάβεις ότι δεν θα είσαι πάντα 18 χρονών.
Όσο για το κομμάτι των σχέσεων, προτιμώ το σεβασμό παρά τα χαμόγελα. Προσωπικά με αηδιάζει να βλέπω ένα παιδί 18 χρονών να παριστάνει το χαρτογιακά με ένα ντοσιέ στο χέρι κάνοντας δήθεν “έρευνα αγοράς”. Το 80% του κόσμου έχει πάρει χαμπάρι τι φιδέμπορες είστε, γι αυτό μην απορείτε που τρώτε πόρτα. Άντε να βάλετε τηλέφωνα στο άλλο 20% να ησυχάσουμε κι εμείς οι υπόλοιποι.
Κλείνω με μια ιστορία ενός φίλου:
Γκόμενα από την Cobra χτυπάει το κουδούνι και προσπαθεί να του βάλει τηλέφωνο. Ο φίλος μου την έχει πάρει χαμπάρι και προσπαθεί να τη διώξει, εκείνη όμως επιμένει και για να “σπάσει τον πάγο” του ζητάει να κάτσει λίγο στον καναπέ για να ξεκουραστεί. Προσπαθεί να του πιάσει την κουβέντα και, βλέποντας μια σοκολάτα στο τραπέζι, του λέει “Ωραία αυτή η σοκολάτα, να φάω λίγη;”. Οπότε, γυρνάει και ο φίλος και λέει “Ωραία τα βυζάκια σου, να τα πιάσω λίγο;”… Περιττό να πω ότι η τύπισσα έφυγε πετώντας!
10) sogno.angelo
… την πάτησα και γω! Πάλι καλά για ένα μήνα μόνο. Ήθελα απλά να ασχοληθώ με κάτι, αφού έτσι όπως έχει πέσει η αγορά πλέον οι κανονικές δουλειές είναι δυσεύρετες. Φυσικά, εννοείται ότι δε με πληρώσανε… είχα υπογράψει και σύμβαση έργου την οποία ποτέ δε μου επιστρέψανε, επειδή λέει ήθελε χρόνο για να υπογραφεί! Να σας ενημερώσω ότι έχω βρει πλέον κανονική και καλή δουλειά σε φυσιολογική εταιρία… και η σύμβασή μου έγινε μέσα σε δύο μόνο μέρες. Κουραφέξαλα δηλαδή αυτές οι δήθεν εταιρίες μάρκετινγκ! Κανονικά πλασιέ λέμε… μην κάνετε τον Αλέκο. Ξέρουμε όλοι τι είστε. Να δούμε σε λίγα χρόνια τι θα απογίνετε. Ενοχλούν τον κόσμο και προσπαθούν να τους πείσουν να υπογράψουν με κολπάκια. Πάντως δε μπορώ να πω… φοβερή εμπειρία το να γνωρίζεις τους μισούς λαθρομετανάστες της Αθήνας: Πακιστανούς, Ταζμανούς, Φιλιππινέζους και δε ξέρω εγώ τι άλλο. Έρευνα αγοράς… ό,τι να’ναι!
11) Nikos Kriti
paidia makria i megalhteri apati gia ekmetalefsi ergasias, den sou prosferoun tipota kai theloun ta panta fysika gia dikotous ofelos
min mpite ston kopo oute na perasete apo sinentefksi . ekmetalevontai tous neous anergous antropous tazontas eteries kai ekatammuria kai stin ousia evelpistoun na kerdisoun apo tis sindeseis pou tha kanei to kathe paidi eos na tous parei xampari kai na ta paratisi
12) senen
Τhommas καλησπέρα. Δεν είναι ακριβως διαφημιστική εταιρία όπως το φαντάζεσαι, εταιρία που αναλαμβάνει πωλήσεις πακέτων τηλεφωνιας και ίντερνετ, με διανομη και αμεση πώληση πόρτα – πόρτα. Αναλαμβάνεις μια περιοχή και πηγαίνεις σε σπίτια με τη σειρά, για να μιλήσεις με τον κόσμο και να διαφημίσεις και να πουλήσεις το προϊόν. Όσα πουλήσεις, τόσα παίρνεις μη περιμένεις βασικό μισθό ή κάτι τέτοιο. Επίσης έχεις την απαραίτητη εκπαίδευση και καθοδήγηση, και προοπτικές εξέλιξης αν τα πηγαίνεις καλά. Αυτά με λίγα λόγια.
13) senen
thommas, εχω δουλέψει εκεί πριν 2 χρόνια περίπου. Δεν εχει καμία σχέση με δικτυακό μάρκετινγκ, και η αμοιβη είναι καθαρά με ποσοστα επί των πωλήσεων. Απ’οτι θυμάμαι ήταν γύρω στα 25 ευρώ για πώληση πακέτου ιντερνετ, και 20 ευρω για πακέτο τηλεφωνίας. Καθαρά ότι πουλάς παίρνεις.
Μπορείς να πας στη δοκιμαστική ημέρα που έχουνε να δεις πως λειτουργεί η πώληση και αν σε ενδιαφέρει.
14) Zozet
sorry poy grafo se greeklish arxika! loipon… gia osous lene oti imaste ellinares kai de 3eroume apo douleia kia tempeliazoume… douleua progressive prin apo tessereis mines kai nai einai i megaliteri apati tou aiwna (ezisa kai to rally), sou uposxontai polla leyta kai e3li3h. ALLA to TEBE pou sou zitane na vgaleis meta: de to 3efortonese POTE, sthn arxi einai to dimino 800Euro kai meta paei mexri kai 1500, vevaia ekleinoi s lene oti 8a vgazeis tosa polla oste na mhn exeis provlima, alla na sas 8umiso na ya3ete tis nees forologiew gia eleu8eroyw epaggelmaties, meta kante apla ma8imatika kai deite posa sas menoun!! ontos to mono pou kaneis einai na perpatas grigora, na mh skeutese kai apla na kaneis mia rompotiki douleia. etsi loipon kulouse o xronos moy sth progressive (leyta evgena den evgena: e3oda gia messimeriano + eisitiria mou emene ena 5euro) , mexri pou espasa to podi mou kai emeina spiti… to eya3a ligo parapano kai anakaluya polla kena stis istories tous. ena paradeigma : i ekpaideutria mou (o 8eos na thn kanei) mou lege olo kamari oti o mpampakas ths exei etairiara kai itan i proti fora p douleye moni ths kai evgaze trela layta kai mpla mpla mpla… thn eya3a ligo… politria itan se magazi me rouxa, resepsoionist se 3enodoxeio kai ta eperne xontra apo progressive guia na poulaei paramu8ia. toys zitisa na m steiloun th sumvasi m… akoma perimeno …. leuta den eida pote… oute kan pou mou anoigan gia na upograpso thn paraithsh… apla prosexete …
15) regulus
Απλα να πω οτι ξεκινησα με τις καλυτερες προθεσεις και εκατσα ο μ@λ@κας για λιγους μηνες στην progressive, γνωριζοντας οτι μας κανουν πλυση εγκεφαλου, μας απομυζουν ολο το χρονο και την ενεργεια και δεν μας αφηνουν δευτερολεπτο να σκεφτουμε (δεν ειναι τυχαιο οτι με το που μενει κανεις 1-2 μερες εκτος, αρχιζει να σκεφτεται καθαρα και θελει να φυγει). Το προβλημα δεν ειναι η φυση της δουλειας (αν και ειναι ακριβως αυτη που περιγραφουν παραπανω), γιατι κι εγω πιστευω οτι μπορει καποιος ως ενα βαθμο να “δικαιολογειται” οτι κουραζεται στο δρομο η κι εγω δεν ξερω τι. Το θεμα ειναι οι ανθρωποι που ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ως καλοι, φιλοι κτλ. και στην ουσια σε βλεπουν σαν “ατομο”, οπως λενε, και οχι σαν ανθρωπο. Υποκρισια στο φουλ, επιδιδονται ασυστολα σε δραστηριοτητες και… prive καταστασεις (καταλαβαινετε τι εννοω) ενω την ιδια ωρα κραζουν και αποθαρρυνουν και ανακαλουν τους νεοτερους σε “επαγγελματικη συμπεριφορα”, δηλαδη στο χαρουμενο στρουμφοχωριο που γελανε ολη μερα σαν ντοπαρισμενοι για να μη σκεφτονται. Γι’ αυτο και 2 ειδων ανθρωποι κανουν καριερα εκει μεσα: οι αμορφωτοι/ανεγκεφαλοι (που δε βλεπουν τι χανουν) και οι απελπισμενοι (που δεν εχουν τι να χασουν). ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΡΟΜΠΟΤ!!!!!!!! Και οι τακτικες τους αποκαλυπτονται σιγα σιγα οσο ανεβαινει κανεις “σταδιο” (συγχωρεστε μου τα διαρκη εισαγωγικα, αλλα μονο ειρωνικα μπορω να χρησιμοποιω πλεον την ορολογια του “business” – να το παλι!). Γι’ αυτο, αν και δε μπορω να αποτρεψω κανεναν να παει και να δουλεψει εκει, του λεω να εχει τα ματια του ανοιχτα γιατι ειναι τεραστιοι υποκριτες. Αν παει καποιος και βγαλει λεφτα και κανει δουλεια και του αρεσει ο τροπος που ζει, εχει καλως. Αλλα το ποσοστο αυτο ειναι πολυ πολυ μικρο (ναι, γνωριζω κι εγω τους ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ νομους των πιθανοτητων), οι υπολοιποι δεν εχουν ελπιδες να αντεξουν (και δεν εξαιρω τον εαυτο μου απο αυτη την κατηγορια) γιατι θελουν ΝΑ ΖΟΥΝ.
Υ.Γ.: Απο τους 2 leaders που “εκαναν καλη δουλεια στην progressive” ο ενας (ο αντρας) εφυγε!…
16) El.
Δούλεψα κ εγώ σε κάποια από αυτές τις εταιρίες (Progressive συγκεκριμένα) για ένα τρίμηνο κ τα πράγματα είναι απλά. Είναι ΑΠΑΤΗ. Κ μόνο το γεγονός ότι πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κλπ υπολογίζονται καθόλου σημαίνει μάλλον ότι κ η κουτσή Μαρία μπορεί προσληφθεί, έλεος τα μόνα κριτήρια είναι δυο πόδια κ ταλέντο παπαγάλου. Έχω δει owner να μην μπορεί να μιλήσει καν σωστά ελληνικά. Δε θα πω ότι έπεσα θύμα γιατί θα μπορούσα να το έχω ψάξει από πριν αλλά άπαξ κ μπεις στο μαντρί τρως τέτοια πλύση εγκεφάλου που θεωρείς ότι κ χάρη σου κάνουν, σε αυτό τους παραδέχομαι. Βέβαια ποντάρουν στο γεγονός ότι χρόνος να σκεφτείς κάτι άλλο ούτε για αστείο!!Όσο για τα λεφτά: Αν αυτοματοποιηθείς θα κάνεις sales. Aν όχι θα μπεις κ μέσα. Ευχάριστο περιβάλλον?Χα χα χα!! Όλα στο κόλπο είναι επί ποσοστών κ αυτό, υποκρισία κ ψέμα με το κιλό. Αν κάνεις καλή δουλειά είσαι στον Θεό , αν όχι κ διαμάντι να’σαι μπαίνεις σε καραντίνα κ δεν επιτρέπουν σε κανέναν να σου απευθύνει το λόγο μπα κ «επηρεάσεις» τα άλλα τα «ζώα» που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τα sales κάποιου από το χαρακτήρα του. Γράφεις όπου δεν πιάνει μελάνι οικογένεια, φίλους, προσωπική ζωή (από τα πρώτα που σου λένε πόσο το κακό σου θέλουν οι άνθρωποί σου κ πόσο νοιάζονται αυτοί που σε ξέρουν 2 ώρες). Θα πετύχουν κάποιοι ναι, ελάχιστοι αλλά όχι επειδή δεν είναι σαν εμάς κοινοί θνητοί αλλά επειδή όπως σωστά ειπώθηκε είναι απελπισμένοι ή βλάκες. Btw επειδή αναφέρθηκε το θέμα της ανεργίας, πόσους 30-35 χρονών με οικογένειες να πεινάνε είδατε να κάνουν αυτή τη δουλειά? Σνομπάρουν κ αυτοί όπως εμείς που είμαστε «κακομαθημένα κωλόπαιδα με τα λεφτά του μπαμπά»? Πόσοι πάνε για συνέντευξη, πόσοι υπογράφουν σύμβαση, πόσοι μένουν παραπάνω από 2-3 μήνες? Όλοι αυτοί δεν καταλαβαίνουν την grande ευκαιρία κ είναι αποτυχημένοι? Ο νοών νοείτω. Τους εύχομαι ολόψυχα να κλείσουν, ούτως ή άλλως όπως μας πιπίλιζαν τ’ αυτιά, οι owners έχουν βγάλει λεφτά για 5 επόμενες ζωές ας τα μοιράσουν μεταξύ τους.
17) Zozet
Στην ελλαδα του 2013 κραζεις εκείνους που ζουν με τη μαμά κ το μπαμπάς εισαι σοβαρός ; Ρωτάνε εαν βρίσκουν δουλεια και εαν ναι τι δουλεια ;; Το πρόβλημα με τη progressive και γενικά με την appco ειναι οτι α) δε ξεκαθαρίζουν στην αγγελία τι ψάχνουν β) σ λενε οτι το door to door ειναι προσωρινό β) σ λενε οτι θα βγάζεις απο ενα σημείο και μετα πανω απο 1,000 € γ) έχεις ΤΕΒΕ , δουλεύω πανω απο 12 ωρες , γιατι να μη θεωρούμε υπαλληλος της appco ?? δ) οι εταιρείες (HOl κτλ) δίνουν πανω απο 30€ την καθε αίτηση , εσένα δε σ δίνουν ούτε τα μισά , το “αφεντικό ” υπαλλήλους δεν εχει , αρα το μονο έξοδο του ειναι ΤΕΒΕ & γενικά έξοδα ! Ενα καλο εχουν : μαθαίνεις να κανεις πωλήσεις και να μιλάς σε παρουσιάσεις … Αυτο … ΜΟΝΟ
18) Nikos Kriti
εσύ που παροτρύνεις πάλι τον κόσμο να περάσει για μια δεύτερη ματιά…και όσους αφελείς μπορέσουμε να κρατήσουμε….όλο αυτό το σύστημα βασίζετε πάνω στον νόμο τον πιθανοτήτων , πολύ καλά τα λέει ο φίλος ποιο πάνω ότι όλα είναι ψεύτικα και πλασματικά ….τα χρήματα είναι πενιχρά και μην ακούω βλακείες για 1000 1500 ούτε στον ύπνο δεν τα βλέπει κανείς !!!! και ας μου πει κάποιος από τους τοπ !!! αφού είναι τόσο καλή δουλειά …για ποιο λόγο είναι γεμάτο το ίντερνετ και οι εφημερίδες από αγγελίες σας?? για ποιο λόγο κάθε εβδομάδα φεύγει το 99,9 % από αυτούς που έχουν έρθει ? θεωρείτε βάση με τον τρόπο σκέψης σας ότι δεν είναι ικανοί ?? πόσο δύσκολο είναι να παραδεχτείτε ότι είναι πολύ ποιο έξυπνοι από εσάς και το θεωρούν τουλάχιστον απαράδεκτο να δουλεύουν τσάμπα ….για να βγαίνουν μερικοί από εσάς να κάνουν τους μάνατζερ !!! αλήθεια με τι προσόντα , και με τι εκπαίδευση ένα παιδάκι 25 χρονών μπορεί να λέει σε 5 άτομα κάθε πρωί τι πρέπει να κάνουν και πως? και μην ακούσω πάλι την βλακεία ότι τον έχουμε εκπαιδεύσει εμείς !!!! και εσάς ποιος ?? γιατί ότι γίνετε εκεί μέσα τουλάχιστον στα φανερά είναι μισή ώρα το πρωί !!!
19) Zozet
λοιπόν όπως θέλει και ο top of the hill , ας πω το βιογραφικό μου (το οποίο δεν είναι τίποτα μπροστά στο δικό του). είμαι 21, τελείωσα τη σχολή μου στα 3 χρόνια (διοίκηση επιχειρήσεων), ξέρω Αγγλικά και Γαλλικά . άρχισα να δουλεύω σε τηλεφωνικά κέντρα (δεν ήθελα να επιβαρύνω τους γονείς μου + δεν έβρισκα ούτε για πρακτική, όπως και το 90% όσων είναι στην ηλικία μου) , δούλεψα σε εισπρακτική (για μικρό διάστημα, καθώς δε μ άρεσε η ψυχολογική βία), μετά πήγα στη progressive, έκανα πωλήσεις (είχα ξεχάσει οικογένεια, όνειρα, φίλους, γενικά ότι δεν είχε σχέση με τη δουλειά) μία μέρα , καθώς πήγαινα στη progressive έσπασα το πόδι μου, αλλά δε γύρισα σπίτι, πήγα δουλειά, αλλά επειδή δε μπορούσα να περπατάω γρήγορα(όπως με είχαν προγραμματίσει να κάνω), άρχισα να σκέφτομαι ΤΙ ΣΚΑΤΑ κανω, ότι τρέχω απο τις 9 εως τις 12 για τριάντα ευρω το πολύ και σε γενικά έξοδα ξόδευα τα μισά (αντικειμενικά, ούτε οι leader μου δεν έκαναν πάνω απο 4 πωλήσεις την ημέρα), την επόμενη παραιτήθηκα. και γνωρίζω πολύ καλά ότι μόλις γίνει αυτό (να παραιτηθεί κάποιος) το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να λέτε ότι τον ¨αποκλείσατε” και εννοείται ότι του “απαγορεύεται” την επικοινωνία με τους υπόλοιπους που εργάζονται ακόμα εκεί. μετά ασχολήθηκα με την οικογενειακή επιχείρηση (εγκαταστάσεις ναυτιλιακών μηχανημάτων , θέλεις να σ στείλω και link μήπως;)και τώρα εργάζομαι – επεκτείνομαι (πες το όπως θέλεις δε με νοιάζει) στη διαφήμιση σε ναυτιλιακές. Επίσης στον ελεύθερο χρόνο μου βοηθάω όσους δε μπορούσα να βοηθήσω παλιά . όσο για εσένα μεγάλε owner, μη βλέπεις τους άλλους υποτιμητικά ΠΟΤΕ και ειλικρινά είναι ντροπή να κάνεις τέτοια σχόλια για άλλους . η εταιρεία σ όπως και πολλές άλλες ναι ξεφυτρώνουν σα τα μανιτάρια γιατί πατάνε επάνω σε όσους έχουν ανάγκη, όπως τα τηλεφωνικά κέντρα και οι εταιρείες διαχείρισης λιξηπρόθεσμων οφειλών, δεν είστε καλύτεροι , ούτε εσύ ο ίδιος – ίδια , θα χαιρόμουν πάρα πολύ να μ έλεγες το όνομά σ και να μου έλεγες σε ποια εταιρεία ήσουν ! |Πιστεύω ότι όποιος έχει κρίση , θα καταλάβει καλά τι είναι η progressive και η κάθε progressive!
20) Nikos Kriti
καταρχήν είναι αγένεια να μιλάς χωρίς να λες το όνομα σου !!!
φίλε μου να αποτύχω σε τι ???
και μάλιστα παταγωδώς !!!!!
μήπως ταυτίζετε το πανεπιστήμιο με το χτύπημα της πόρτας??? χαχαχαχαχαχα θα σε παρακαλέσω όταν θα μιλάς μαζί μου να είσαι σοβαρός !!
μου απάντησες μόνο για της αγγελίες για όλα τα άλλα τίποτα !!! λοιπόν εγώ δουλεύω βοηθός σεφ , 9 ώρες την ήμερα από δεύτερα έως παρασκευή και ο μισθός μου είναι 1200 το μήνα τα σ/κ δουλεύω σε κουζίνες και λαμβάνω 60 ευρώ κάθε μέρα δηλαδή 120 συνολικά ,1700 το μήνα με ασφάλεια και όλα τα νόμιμα ,και γιατί το ζητάς η πορεία μου έως τώρα μου δίνει την εμπειρία να μπορώ να καταλάβω πότε σε μια δουλειά αξίζει να ασχοληθείς σοβαρά και πότε πουλάνε αέρα κοπανιστό !! και σου ξαναλέω γιατί σίγουρα το ξέρεις απλά το αγνοείς εσκεμμένα …η εταιρεία αυτή παίζει με τον νόμο τον πιθανοτήτων !!! όσο ποιο πολλά παιδιά περνάνε από εκεί…έχετε μόνο όφελος …από μια πώληση να κάνει ο καθένας εσείς παίρνετε τα ποσοστά από την κάθε εταιρεία το παιδί δεν παίρνει τίποτα !!!!! εν ολίγη έχετε πάντα τσάμπα προσωπικό να τρέχει …και εσείς άπλα του τάζετε λαγούς με πετραχήλια και μια ιδανική ατμοσφαίρα , και φυσικά στα 1000 άτομα θα βρεθεί και κάποιος με το χάρισμα του χτυπήματος πόρτας !! που δεν θα τον νοιάζει να τρέχει από το πρωί έως το βράδυ και θα κάνει 2-3 πώλησης την ήμερα !!! και θα τον δείχνετε υπερήφανοι λες και είναι το παιδί θαύμα !!
πηγή http://politicsgr.blogspot.gr/2007/05/places-not-to-send-cv-cobra-group-ds.html
21) Orestis_G
Cobra Group, Appco και λοιπά συναφή
[...]
Μεταξύ των εμφανιζομένων στους προαναφερθέντες ιστοτόπους αγγελιών, είναι εύκολο να διακρίνει κανείς – και μάλιστα θα έλεγα ότι αποτελούν και πλειοψηφία – αγγελίες με συγκεκριμένο τρόπο γραφής και δόμησης, που ζητούν νέους και νέες για απασχόληση στον τομέα του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, των πωλήσεων. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα τέτοιας αγγελίας, είναι:
Εταιρία Marketing στην Πάτρα που δραστηριοποιείται στον χώρο των Πωλήσεων, έπειτα από απαίτηση μεγάλου εταιρικού πελάτη ζητά 2 νέους –ες για να αναλάβουν υπεύθυνες θέσεις
στο κομμάτι των εξωτερικών πωλήσεων
στον τομέα του Β2Β Marketing
Η προϋπηρεσία στον τομέα των Πωλήσεων είναι επιθυμητή.
Ο ιδανικός υποψήφιος πρέπει να έχει:
Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Ευχάριστη προσωπικότητα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου