Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ρέθυμνο: Σε στάση εργασίας προχωρούν οι δάσκαλοι

Ρέθυμνο: Σε στάση εργασίας προχωρούν οι δάσκαλοι
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ρεθύμνου κηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας, από τις 11.00 έως τις 14.00, για την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου, με σκοπό τη συμμετοχή των δασκάλων στο συλλαλητήριο που διοργανώνουν τα πρωτοβάθμια σωματεία της πόλης για την υποβάθμιση της δημόσιας υγείας.
 

Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στις 12.00 έξω από τα γραφεία του ΕΟΠΥΥ (Μοάτσου 19) και στη συνέχεια θα γίνει πορεία με κατάληξη το νοσοκομείο Ρεθύμνου.

Πηγή: cretalive


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου