Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Καπερνάρος σε Κωνσταντινόπουλο: «Είσαι λουλού»

Καπερνάρος σε Κωνσταντινόπουλο: «Είσαι λουλού»
Απίστευτος διάλογος έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Ευάγγελου Βενιζέλου στη Βουλή. Σε κάποιο σημείο τα λεγόμενα του πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ και αντιπρόεδρου της κυβέρνησης προκάλεσαν την αντίδραση του Βασίλη Καπερνάρου που άρχισε να φωνάζει.


Αυτό εκνεύρισε τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο, ο οποίος για να πικάρει τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων του φώναξε: «ΣΔΟΕ, ΣΔΟΕ»!

Η απάντηση του Καπερνάρου άμεση και οργισμένη, καθώς γύρισε προς τον Κωνσταντινόπουλο και του φώναξε: «Λουλού, λουλού»!

Αυτή η αναφορά εξέπληξε τους βουλευτές που παρακολουθούσαν την αντιπαράθεση και προκάλεσε αρνητικά σχόλια.


http://www.protothema.gr/politics/article/335127/kapernaros-se-konstadinopoulo-eisai-loulou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου