Δείτε την πρωτεύουσα, χωρίς νέφος, με τα χωράφια και μποστάνια στον Υμηττό, όταν οι άνθρωποι περπατούσαν ανεμελιά και χωρίς φόβο στην Ομόνοια.
Μια περασμένη εποχή που το σουβλάκι κόστιζε μόλις… 2 δραχμές.
http://www.zougla.gr/greece/article/dite-tin-a8ina-prin-apo-40-xronia
Μια περασμένη εποχή που το σουβλάκι κόστιζε μόλις… 2 δραχμές.
http://www.zougla.gr/greece/article/dite-tin-a8ina-prin-apo-40-xronia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου