Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Μπαράζ παραιτήσεων από το κόμμα του Βελόπουλου

Μπαράζ παραιτήσεων από το κόμμα του Βελόπουλου 

Ακόμα να προκηρυχθούν Εθνικές εκλογές και στο κόμμα της Ελληνικής Λύσης αποχωρούν οι υποψήφιοι ο ένας μετά τον άλλον. Μετά την παραίτηση του Γιώργου Μπαρτζώκη του κόμματος δανειοληπτών και του δημοσιογράφου Νίκου Μαστρογιάννη, η τελευταία αποχώρηση είναι της κας. Δώρα Αντωνίου όπου πολιτεύεται στην εκλογική περιφέρεια Α Πειραιά.

Ιδιαίτερη εντύπωση κάνει το γεγονός ότι προτού ανακοινωθούν τα ψηφοδέλτια μιας που δεν έχουν προκηρυχθεί και επίσημα Εθνικές εκλογές το κόμμα της Ελληνικής Λύσης φυλλορροεί.
Να σημειωθεί ότι κατά ένα περίεργο μέσα σε λίγες ημέρες έχουν αποχωρήσει πολλοί πολιτευτές από την εκλογική περιφέρεια του Πειραιά.
Δείτε την παραίτηση  μέσω της προσωπική της σελίδας.

Η παραίτηση Μαστρογιάννη
Σε δελτίο τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα ο κ. Νίκος Μαστρογιάννης γράφει τα εξής: 
«Έρχομαι στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου από υποψήφιος βουλευτής Β Πειραιά με το κόμμα Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου. Δυσάρεστη για προσωπικούς λόγους απογοήτευσης και απογοήτευσης των ψηφοφόρων που πίστεψαν σε εμένα. Θέλω να ζητήσω Συγνώμη από τους Έλληνες πολίτες που τελευταία στιγμή, λίγες ημέρες πριν από τις εθνικές εκλογές αποχωρώ από το κόμμα...Γνωρίζω ότι είναι πολύ αργά να κάνω μια τέτοια κίνηση αλλά θεωρώ καλύτερα να αποχωρήσω τώρα παρά να απογοητεύσω τους ανθρώπους που πίστεψαν σε εμένα.
Η Ελληνική Λύση δεν είναι αυτό που φαίνεται, αργά διαπίστωσα ότι αυτό το πολιτικό κόμμα κι εγώ δεν συμβαδίζουμε ιδεολογικά και ηθικά. Δεν ασκώ πολιτική ως επάγγελμα, ήθελα να πολιτευτώ για να συμβάλλω με το τρόπο μου, όσο το δυνατόν μπορώ για το καλό της χώρας, αλλά προς έκπληξη μου κατάλαβα πως το κόμμα κάθε άλλο παρά την εικόνα που δείχνει είναι.Δεν θέλω να "πάρω στο λαιμό μου"κανέναν πολίτη είτε πίστεψε σε εμένα είτε όχι.
Ευχαριστώ όλους όσους ήταν δίπλα μου στον αγώνα μου και ειλικρινά θέλω να ζητήσω συγνώμη που παρασύρθηκα από την αγάπη μου για την χώρα και τον ενθουσιασμό μου να προσφέρω και εντάχθηκα σε ένα τέτοιο κόμμα ..αλλά η ηθική μου και η αξιοπρέπεια μου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω.Αυτό που θέλω να φωνάξω σε όλους τους Έλληνες είναι να ψηφίζουν με γνώμονα την Ελλάδα.Η αποχώρηση μου και η δυσαρέσκεια μου θα είναι το κριτήριο..εάν ποτέ πολιτευτώ ξανά να πολιτευτώ με άτομα πολιτικού κόμματος που ξέρουν τι σημαίνει αξιοπρέπεια και αγάπη για την χώρα.Σας ευχαριστώ όλους Μαστρογιάννης Νίκος»
Πηγή: enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου