Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ραντεβού στους Δρόμους.




Η 10 Νοέμβρη είναι η μεγάλη Κυριακή.
Η μεγάλη μέρα...

Καίμε τους καναπέδες.
Βάζουμε μπουρλότο στο Φόβο και την Αδράνεια.

Βγαίνουμε ΕΞΩ.
Στο Σύνταγμα και σ΄όλες τις πλατείες της χώρας.

Βροντοφωνάζουμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

Κυριακή 10 Νοέμβρη 2013.
Μέρα ΟΡΟΣΗΜΟ.
Διεκδικούμε Δημοκρατία. Διεκδικούμε Ζωή.
Αξιοπρέπεια και Μέλλον.
Αναμετριόμαστε με τους Εχθρούς.
Τους πλουτοκράτες, τους τοκογλύφους και τα λαμόγια.

Κυριακή 10 Νοέμβρη 2013.
Λέμε το δικό μας μεγάλο ΟΧΙ.
 ΟΧΙ στα μνημόνια και τους σωτήρες.
ΟΧΙ στη καταστροφή και το ξεπούλημα. 
ΟΧΙ στη φτώχεια και εξαθλίωση.
ΟΧΙ στις κατασχέσεις και απολύσεις.

Κυριακή 10 Νοέμβρη 2013.
Μιλάμε ΕΜΕΙΣ...

Εγώ κι Εσύ.
Με τον φίλο, το γείτονα, τον συνάδελφο.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ..
Ραντεβού στους Δρόμους και τις Πλατείες.
ή ΑΥΤΟΙ ή ΕΜΕΙΣ.

Τελεία και παύλα (.-).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου