Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

4ωρη στάση εργασίας στα τρόλεϊ


Ακινητοποιημένα θα είναι την Τρίτη, από τις 12 το μεσημέρι έως και τις 4 το απόγευμα τα τρόλεϊ, λόγω στάσης εργασίας προκειμένου να πραγματοποιηθεί η γενική συνέλευση των εργαζομένων.
Τα τρόλεϊ θα αρχίσουν να αποσύρονται για τα αμαξοστάσια μια ώρα νωρίτερα, ενώ η αποκατάσταση των δρομολογίων αναμένεται γύρω στις πέντε το απόγευμα.
Θέματα της γενικής συνέλευσης είναι η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η πρόσληψη προσωπικού, η δωρεάν μετακίνηση ανέργων και η ενίσχυση των δρομολογίων.
 
http://news247.gr/eidiseis/4wrh_stash_ergasias_sta_trolei_thn_trith.2444217.html
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου