Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Διαμαρτυρία εναντίον της ιδιωτικοποίησης του νερού



Χτες το απόγευμα πήγα στη διαμαρτυρία που διοργάνωσε η πρωτοβουλία Save Greek Water έξω από τα γραφεία της ΕΥΔΑΠ στην οδό Αθηνάς ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του νερού. Δεν ήμασταν ούτε 100 άτομα. Ούτε οι εργαζόμενοι της ΕΥΔΑΠ δεν ήρθαν – υπήρξαν, όμως, εκπρόσωποί τους.
Έχει μεγάλη σημασία να ενημερωθεί ο κόσμος για τις ιδιωτικοποιήσεις και ιδιαίτερα για τις ιδιωτικοποιήσεις κοινωνικών αγαθών, όπως το νερό. Η επόμενη διαμαρτυρία θα γίνει την Τρίτη το απόγευμα έξω από τη Βουλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου