
Χτες το απόγευμα πήγα στη διαμαρτυρία που διοργάνωσε η πρωτοβουλία Save Greek Water έξω από τα γραφεία της ΕΥΔΑΠ στην οδό Αθηνάς ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του νερού. Δεν ήμασταν ούτε 100 άτομα. Ούτε οι εργαζόμενοι της ΕΥΔΑΠ δεν ήρθαν – υπήρξαν, όμως, εκπρόσωποί τους.
Έχει μεγάλη σημασία να ενημερωθεί ο κόσμος για τις ιδιωτικοποιήσεις και ιδιαίτερα για τις ιδιωτικοποιήσεις κοινωνικών αγαθών, όπως το νερό. Η επόμενη διαμαρτυρία θα γίνει την Τρίτη το απόγευμα έξω από τη Βουλή.
Έχει μεγάλη σημασία να ενημερωθεί ο κόσμος για τις ιδιωτικοποιήσεις και ιδιαίτερα για τις ιδιωτικοποιήσεις κοινωνικών αγαθών, όπως το νερό. Η επόμενη διαμαρτυρία θα γίνει την Τρίτη το απόγευμα έξω από τη Βουλή.




http://pitsirikos.net/2012/10/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pitsirikos%2FuPfN+%28%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82%29
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου