Το αποτέλεσμα ήταν να κλειστεί νέο ραντεβού την Τρίτη, με τον κ. Στυλιανίδη, στο οποίο θα προσκληθούν και τα κλαδικά των ΜΜΕ. Συνεπώς οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι (και οι 100.000 δεν θα έλυναν κανένα πρόβλημα) και συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους και απεργιακά και με παρεμβάσεις στην τοπική κοινωνία.
Ήδη σε σημερινή τους συνέλευση αποφάσισαν να παρέμβουν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και καλό είναι όσα μέλη των κλαδικών σωματείων ΜΜΕ μένουν στην ευρύτερη περιοχή, να θυσιάσουν μια ώρα ξεκούρασης ή ένα καφέ και να συμπαρασταθούν δια της παρουσίας τους.
Φωτο από τις πικέτες που ετοιμάζονται, αλλά και από το κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο έγινε διανομή τροφίμων στους εργαζόμενους.
http://financialcrimesnews.blogspot.gr/2012/10/94-fm_26.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου