![]() |
| φωτ. Οδοφρ. |
Κλίμα κατήφειας γενικώς. Μερικοί προσπαθούν να αναπαράγουν την νίκη των Βρυξελλών του Ιουλίου, αλλά δεν τους βγαίνει. Εμφανίστηκε και η κρυφή έκθεση της Τρόικας με τα "ναι μεν, αλλά ίσως όχι" για να ξέρουμε τι γίνεται. Μας έχουν αλλάξει τα φώτα, έχει χαθεί η Ελλάδα που ξέραμε και οι πλειοψηφία των πολιτών ζουν αποπροσανατολισμένοι και σε πλήρη σύγχυση με το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Αναγνωρίζουν μόνο το γουργουρητό της κοιλιάς τους.
(Λέτε να είναι το επόμενο σύνθημα; Να μαζευόμαστε όλοι οι πεινασμένοι στο Σύνταγμα και να αφήνουμε την κοιλιά μας να φωνάζει;)
Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο μέσα σε αυτό το συνονθύλευμα; Είναι η υποκειμενική αλήθεια του καθένα μας, βουτηγμένη στην ανεργία, τους λογαριασμούς, το άγχος της αυριανής ημέρας η συνολική εικόνα της χώρας; Οι μικρές μας αλήθειες είναι οι καθολικές, αυτές που οφείλουμε να έχουμε σαν γνώμονα; Ή μήπως υπάρχει ένα σχέδιο που δεν καταλαβαίνει το μικρό μας μυαλό; Ένα σχέδιο που περιλαμβάνει CDS, PSI, IMF και πολλές άλλες ακαταλαβίστικες λέξεις, που το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι να μας φοβίσουν; Να απωλέσουμε την κοινή λογική και να υποταχθούμε στις "φροντίδες"των ειδικών, ακόμα και αν έχουμε πάθει αναφυλαξία από τα φάρμακα;
Πλέον δεν πιστεύω κανένα. Μόνο την καθημερινότητα μου, που την βλέπω να αγριεύει μέρα με την ημέρα, να έχει γεμίσει άσχημες εικόνες, μπερδεμένα συναισθήματα και καθόλου όνειρα
blog zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου