Του Γ. Γ.
Μπορεί να έλεγε ο Τζιμάκος ότι "ο διάολος έχει πολλά παγκάρια", αλλά και οι "δικοί" μας ρασοφόροι δεν υστερούν σ' αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν έλλειψη σε εμπνεύσεις για να προσελκύσουν το χριστεπώνυμο πλήρωμα ώστε να δώσει τον οβολό του και να γεμίσουν τα παγκάρια.
Ας πούμε Ρώσοι καλόγεροι έθεσαν σε προσκύνημα την "ανάσα του Χριστού", που έχουν σε σφραγισμένο μπουκλάκι.Συγκεντρώνουν καθημερινά μιλιούνια ευσεβών προσκυνητών, φρακάρουν με ρούβλια τα παγκάρια τους.
Τώρα θα πείτε αυτοί έχουν και παράδοση σε τέτοιες καταστάσεις. Οι "δικοί"μας θεομπαίχτες με ένα άγιο νέας κοπής, τι καλύτερο να κάνουν;
Παράδειγμα, ο Ρασπούτιν ήταν μουτράκλα και το βεβαιώνουν όλα όσα έχουν γραφτεί γι’ αυτόν. Ο Παϊσιος ήταν ένας εντελώς «ξενέρωτος» καλόγερος, που μόνο γέλιο προκαλούν τα παραμύθια που υπάρχουν στα συγγράμματά του και οι παπαριές που έχει πει. Να μην αδικήσουμε όπως εντελώς και τον Αρσένιο Ενζεπίδη, που το παπαδαριό τον ανακήρυξε «άγιο» Παϊσιο. Είχε κι αυτός τα "προσόντα" του. Τα μαθαίνουμε από το βιβλίο «Γέροντας Παϊσιος, ο ασυρματιστής του Θεού και του Στρατού»που συνέγραψε ο συνταγματάρχης Δημήτρης Καραϊσκος και τύπωσε το Γενικό Επιτελείο Στρατού (Αλλη ιστορία κι αυτή. Οτι δηλαδή όλοι/ες μας πληρώνουμε για να κυκλοφορούν τέτοιες μαλακίες).
Μπορεί να έλεγε ο Τζιμάκος ότι "ο διάολος έχει πολλά παγκάρια", αλλά και οι "δικοί" μας ρασοφόροι δεν υστερούν σ' αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν έλλειψη σε εμπνεύσεις για να προσελκύσουν το χριστεπώνυμο πλήρωμα ώστε να δώσει τον οβολό του και να γεμίσουν τα παγκάρια.
Ας πούμε Ρώσοι καλόγεροι έθεσαν σε προσκύνημα την "ανάσα του Χριστού", που έχουν σε σφραγισμένο μπουκλάκι.Συγκεντρώνουν καθημερινά μιλιούνια ευσεβών προσκυνητών, φρακάρουν με ρούβλια τα παγκάρια τους.
Τώρα θα πείτε αυτοί έχουν και παράδοση σε τέτοιες καταστάσεις. Οι "δικοί"μας θεομπαίχτες με ένα άγιο νέας κοπής, τι καλύτερο να κάνουν;
Παράδειγμα, ο Ρασπούτιν ήταν μουτράκλα και το βεβαιώνουν όλα όσα έχουν γραφτεί γι’ αυτόν. Ο Παϊσιος ήταν ένας εντελώς «ξενέρωτος» καλόγερος, που μόνο γέλιο προκαλούν τα παραμύθια που υπάρχουν στα συγγράμματά του και οι παπαριές που έχει πει. Να μην αδικήσουμε όπως εντελώς και τον Αρσένιο Ενζεπίδη, που το παπαδαριό τον ανακήρυξε «άγιο» Παϊσιο. Είχε κι αυτός τα "προσόντα" του. Τα μαθαίνουμε από το βιβλίο «Γέροντας Παϊσιος, ο ασυρματιστής του Θεού και του Στρατού»που συνέγραψε ο συνταγματάρχης Δημήτρης Καραϊσκος και τύπωσε το Γενικό Επιτελείο Στρατού (Αλλη ιστορία κι αυτή. Οτι δηλαδή όλοι/ες μας πληρώνουμε για να κυκλοφορούν τέτοιες μαλακίες).
Πάρτε μια μικρή γεύση απ' το βιογραφικό του Παϊσιου:
Να μην παραλείψουμε επίσης ένα σημαντικό απόσπασμα από την βιογραφία αυτού του "αγίου":
Στον εμφύλιο τον συνέλαβαν κομμουνιστές. «Τον έκλεισαν σε ένα δωμάτιο μόνο του και ύστερα έβαλαν δύο αντάρτισσες σχεδόν γυμνές. Προσευχήθηκε έντονα επικαλούμενος την Παναγία και αμέσως ένιωσε «δύναμιν εξ ύψους», που τον ενίσχυσε και τις έβλεπε με απάθεια σαν αδελφές του, όπως ο Αδάμ τηνΕύα στον παράδεισο. Τίς μίλησε με τρόπο καλό. Εκείνες ήρθαν σέ συναίσθηση, ντράπηκαν και έφυγαν κλαίγοντας.»
Ομοίως ο άγιος δοκιμάστηκε και άλλες φορές στον εμφύλιο, πλην όμως, όπως συνάγεται από τις αφηγήσεις του, ο Κύριος δεν ήταν με τους κομμουνιστές.Λογικό, ούτε αυτοί ήταν μαζί Του.
Ομοίως ο άγιος δοκιμάστηκε και άλλες φορές στον εμφύλιο, πλην όμως, όπως συνάγεται από τις αφηγήσεις του, ο Κύριος δεν ήταν με τους κομμουνιστές.Λογικό, ούτε αυτοί ήταν μαζί Του.
Γιατί κάναμε τόσο μεγάλη εισαγωγή; Ο λόγος είναι ότι οι ρασοφόροι με τον φρέσκο "άγιο" τους άνοιξαν καινούργιο μπακιροκοφτείο.
Βγάλαν σε προσκύνημα την αγία παντόφλα του, τα άγια γυαλιά του, το αγιασμένο κάστανο, τώρα η Ιερά Μονή Αγίου Εφραίμ, διαφημίζει εδώ και λίγες μέρες ότι θα θέσει σε προσκύνημα την «μυροβλήζουσα και θαυματουργός μπλούζα του Αγίου Παϊσιου».
Σ' αυτή την περίπτωση οι καλόγεροι δεν τα βρήκαν με το δεσπότη τους -πιθανόν είναι μοναχοφάηδες και τα παγκάρια με τον όβολο των πιστών να τα ήθελαν όλαγια πάρτι τους- και έχουν κάποια ψιλοπροβλήματα με το "προσκύνημα τους. Λεπτομέρειες ...
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2019/06/blog-post_59.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου