Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

Κτηνωδία ...




Του Γ.Γ.

Θέλω να το γράψω γιατί θα σκάσω και συγνώμη απ' τους συντρόφους/ιες που χρησιμοποιώ τον πολιτικό μας ιστότοπο για να εκτονώσω το μαράζι και την οργή μου.

Αν σε άλλες, επαναστατικές εποχές, μου ζητούσαν να στερήσω την ζωή από ένα κάθαρμα, όσο εγκληματίας και αν ήταν αυτό, θα προβληματιζόμουν αν είχε το δικαίωμα να το κάνω.

Τώρα, χωρίς δεύτερη σκέψη θα εκτελούσα εν ψυχρώ αυτόν/η που έχει τόσο κτηνώδικα αισθήματα και δηλητηρίασε τα τέσσερα γατάκια μου.

Τέσσερα χαριτωμένα πλασματάκια, που δεν ενοχλούσαν κανέναν/ια στο παραμικρό, αποτελούσαν μέρος της καθημερινότητας μου, ήταν η παρέα μου, έχοντας αναπτύξει δικούς μας κώδικες με την επαφή μας.

Κι όμως. Υπήρξε κάποιος/α που θεώρησε ότι αυτές οι υπάρξεις περίσσευαν. Κι έτσι τις δολοφόνησε με δηλητήριο.

Δεν είμαι σε θέση να γράφω κάτι περισσότερο. Εχω τόσο μίσος μέσα μου σ' αυτόν/η που προχώρησε σ' αυτές τις δολοφονίες. Iσως μεγαλύτερο ακόμα και απ' τους ταξικούς μου εχθρούς. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου