Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Να είσαι ο Πρετεντέρης και να λες την εκπομπή σου Ανατροπή

Δεν είναι οξύμωρο σχήμα; 

Πόσο χωρούν στην ίδια φράση οι λέξεις «Πρετεντέρης» και «ανατροπή», δύο... έννοιες εντελώς ξένες μεταξύ τους. Τέλος πάντων, άλλο είναι το θέμα μας: η... λογοκρισία του σε μία εκπομπή που έκανε για τη λογοκρισία. 
Αφού κάλεσαν λοιπόν τον ηθοποιόΧριστόφορο Ζαραλίκο να συμμετάσχει στο πάνελ της προηγούμενης Τρίτης με θέμα «Τρομοκρατία ή Λογοκρισία;» για όσα συνέβησαν στο Εθνικό Θέατρο και το κατέβασμα της παράστασης «Ισορροπία του Nash», τελικά την πήραν πίσω την πρόσκληση. Ίσως γιατί ο Χριστόφορος τους είπε πως παρακολούθησε το έργο και μάλιστα έχει και άποψη. Υπέρ όμως, όχι κατά.

 
«Την προηγούμενη Πέμπτη μου τηλεφώνησε μία κυρία και με ενημέρωσε ότι θα κάνουν εκπομπή με θέμα την παράσταση στο Εθνικό Θέατρο και καλεσμένους ανθρώπους του χώρου»,.. 
μας είπε ο ίδιος ο Χριστόφορος (ολόκληρη η σπαρταριστή συνέντευξή στην έντυπη έκδοσή μας της Παρασκευής, αύριο). «Μετά με ρώτησε αν έχω άποψη για το θέμα και της την είπα, μια και παρακολούθησα τη συγκεκριμένη παράσταση. Μου έκανε... εντύπωση που της έκανε... εντύπωση που είχα δει την παράσταση και έκπληκτος τη ρώτησα, "γιατί οι άλλοι καλεσμένοι δεν την έχουν δει;". Γέλασε, γέλασα κι εγώ. Κανονίσαμε να μου τηλεφωνήσει ξανά την Κυριακή. Έτσι κι έγινε. Με πήρε αλλά μου είπε οτι τελικά αλλάζουν θέμα λόγω της επικαιρότητας. Τη ρώτησα μάλιστα ποιο είναι το καινούργιο θέμα και μου είπε δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα. Γέλασε, γέλασα κι εγώ».
Έχασε έτσι την ευκαιρία ο Ζαραλίκος να κάτσει στην τιμημένη καρέκλα του Γρηγόρη Ψαριανού(τακτικός καλεσμένος της Ανατροπής, άλλος ανατρεπτικός και αυτός). Απώλεια.

 Δημήτρης Κανελλόπουλος (efsyn)


ΥΓ H απάντηση της Ανατροπής που έστειλε εκ μέρους της εκπομπής, η Μυρτώ Λοβέρδου:

Την περασμένη εβδομάδα η εκπομπή «Ανατροπή» επικοινώνησε με τον Χριστόφορο Ζαραλίκο για να διευρευνήσει τις απόψεις του σχετικά με το θέμα «Τρομοκρατία ή Λογοκρισία;» που σχεδιάζαμε. Ο κύριος Ζαραλίκος δήλωσε ότι: Δεν είχε δει την παράσταση κι ότι δεν ήταν σίγουρος αν θα βρισκόταν στην Αθήνα την Τρίτη (2/2). Η τηλεφωνική επικοινωνία για εκατέρωθεν επιβεβαίωση μετατέθηκε για την Κυριακή (31/1) το απόγευμα, οπότε και η εκπομπή επικοινώνησε εκ νέου μαζί του. Τότε του ειπώθηκε ότι θα ήταν καλύτερο να μετατεθεί η πρόσκληση για κάποια επόμενη εκπομπή. 
http://zoornalistas.blogspot.gr/2016/02/blog-post_20.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου