Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Στους άλλους δύο τα ρίχνει ο εκδότης της Ακρόπολης για τους εκβιασμούς - Νέοι διάλογοι στο φως

Χωρίς παρουσία δικηγόρων ξεκίνησαν σήμερα την απολογία τους ενώπιον του 1ου ειδικού ανακριτή οι κατηγορούμενοι δημοσιογράφοι για το κύκλωμα των εκβιαστών. Στην απολογία του ο Παναγιώτης Μαυρίκος έριξε το μπαλάκι των ευθυνών στους συγκατηγορούμενους του Παναγιώτη Μουσσά και Χρήστο Φράγκο, ενώ άφησε και υπονοούμενα για τη σχέση Μουσσά και της καταγγέλουσας Αμαλίας Κάτζου, εμπλέκοντας την στην υπόθεση.

Τι είπε ο εκδότης της Ακρόπολης
Ο Παναγιώτης Μαυρίκος, εκδότης της εφημερίδας Ακρόπολη, ισχυρίστηκε ενώπιον του ανακριτή ότι οι συγκατηγορούμενοι του χρησιμοποίησαν εν αγνοία του το όνομα του.
«Είμαι εντελώς ξένος ως προς αυτά που συμβαίνουν σε συνεννοήσεις και συνομιλίες πίσω από την πλάτη μου ανάμεσα  σε πρόσωπα που γνωρίζονται άριστα και συνεργάζονται επί σειρά ετών, δηλαδή την καταγγέλλουσα και τους δυο συγκατηγορούμενους μου. Ήταν μια συνηθισμένη διαδικασία διαφημιστικής καταχώρησης. Είμαι θύμα πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων εξαιτίας της αδέσμευτης δημοσιογραφικής μου πένας. Η δικογραφία είναι αποτέλεσμα κατασκευής με σκοπό την  ηθική και σωματική εξόντωσή μου και την απαξίωση του δημοσιογραφικού και επαγγελματικού μου προφίλ. Λόγω των θεμάτων που καλύπτω και των προτάσεων μου που είναι προσωπικές απόψεις και όχι κατευθυνόμενες  από συμφέροντα, έχω αναπόφευκτα δημιουργήσει πολλούς αντιπάλους και ανταγωνιστές που κρυφά και φανερά έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να με βλάψουν», φέρεται να είπε ο εκδότης ενώπιον του ανακριτή.
Ο Παναγιώτης Μαυρίκος άφησε μάλιστα να εννοηθεί ότι υπήρχε κι ερωτική σχέση ανάμεσα στο δημοσιογράφο Παναγιώτη Μουσσά και την συνεργάτιδα του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΔΑΠ Αμαλίας Κάτζου, που κατήγγειλε τους εκβιασμούς.
«Σε πλήθος καταγεγραμμένων συνομιλιών μεταξύ του δημοσιογράφου και της καταγγέλλουσας αποδεικνύεται στενά φιλική έως και ερωτική σχέση, η οποία καταρχάς αποκλείει το ενδεχόμενο εκβίασης σε βάρος της αφού το κλίμα είναι πάντοτε εύθυμο, οικείο και χαλαρό και επιπλέον η τόσο ιδιαίτερη μεταξύ τους σχέση καταρρίπτει το σενάριο μιας εκβιαστικής προσέγγισης από τον έναν στον άλλον», φέρεται να είπε στον ανακριτή.
Ο Μαυρίκος επικαλέστηκε τις εξής συνομιλίες, για να αποδείξει τον ισχυρισμό του:
Συνομιλία Α
Κάτζου: «Δεν είμαι ξανθιά.....είμαι μελαχρινή»
Μουσσάς: Είσαι σέξι θεία Λόλα
Κάτζου: Χα, χα,χα....έλα....έλα
Συνομιλία Β
Κάτζου: Θα με πας που θα με πας για μασάζ. Τι είπες; ....
Μουσσάς: Δε σε πάω για μασάζ εγώ θα σου κάνω μασάζ αγάπη μου, μη μπερδεύεσαι
Κάτζου: Αααααα...Ααααα.....Πονηρούλη, πονηρούλη
Μουσσας: Ξέρω να κάνω και μασάζ
Κάτζου: Ξέρεις να κάνεις και μασάζ μαζί με όλα τα άλλα;
Όσον αφορά την υπόθεση εκβιασμού της ΕΥΔΑΠ, ο Παναγιώτης Μαυρίκος κατέθεσε ότι  ότι ο οργανισμός πλήρωσε όλα τα τιμολόγια την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου του 2016, δηλαδή την ημέρα της σύλληψής του. «Αν δηλαδή η Κάτζου και το τμήμα δίωξης εκβιαστών είχαν πεισθεί ότι εγώ είμαι εκβιαστής και δεν ήταν κατασκευασμένη η όλη υπόθεση, τότε γιατί δεν ενημέρωσαν τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ να μην πληρώσει τα τιμολόγια και μάλιστα με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, αλλά να επιδιώξει πληρωμή είτε με προσημειωμένα χαρτονομίσματα είτε με παράδοση επιταγής...; Η συναλλαγή ήταν νόμιμη», αναρωτήθηκε ο εκδότης.
Τέλος για την ανάμειξη του ονόματος του Νίκου Παππά, και την πρόθεση στήριξης του στο ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών, είπε ότι η εφημερίδα του στηρίζει τον δεξιό πολιτικό χώρο και ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να υποστηρίξει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Τι υποστήριξε ο Παναγιώτης Μουσσάς
Την οποιαδήποτε εμπλοκή του στην υπόθεση εκβίασης φέρεται να αρνήθηκε κατά την απολογία του ο επίσης κατηγορούμενος πολιτικός συντάκτης της εφημερίδας Παναγιώτης Μουσσάς.
«Αρνούμαι τις βαρύτατες κατηγορίες ως απολύτως αβάσιμες, παντελώς ανυπόστατες, οι οποίες στηρίζονται μόνο στη μεθοδευμένη μήνυση της μοναδικής μάρτυρος», στο υπόμνημα που κατέθεσε ο κατηγορούμενος στον ανακριτή από τον οποίο ζήτησε να μην κριθεί προφυλακιστέος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην απολογία του υποστήριξε ότι η επικοινωνία και οι διάλογοι είναι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας και είναι της επιδίωξής του για εξασφάλιση διαφημιστικής ύλης στα έντυπα που συνεργάζονταν.
Όσον αφορά στις ηχογραφημένες συνομιλίες στις οποίες ο ίδιος φέρεται να ακούγεται να απειλεί την καταγγέλλουσα βάζοντας στο στόχαστρο το ανήλικο παιδί της, ο κατηγορούμενος είπε: «Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε επιδίωξη απειλής για το παιδί, πολύ περισσότερο αφού υπήρχε πολυετής γνωριμία. Γνώριζα το παιδί από μωρό. Από τις αποσπασματικές απομηγνατοφωνήσεις δεν προκύπτει καμία απειλή, αντίθετα προκύπτει ο διάλογος που υπήρχε και το ενδιαφέρον μου να ρωτάω τη μητέρα για το παιδί της».
Τι ισχυρίστηκε ο Χρήστος Φράγκος
Ο τρίτος δημοσιογράφος που εμπλέκεται στην υπόθεση, ο Χρήστος Φράγκος , κατά την απολογία αρνήθηκε ότι διέπραξε οποιαδήποτε αξιόποινη πράξη δηλώνοντας αθώος, ενώ φέρεται να ισχυρίστηκε ότι «όλες οι συνομιλίες και οι επαφές μου έγιναν στα πλαίσια του επαγγέλματός μου χωρίς ποτέ να διανοηθώ ή να αποπειραθώ να εκβιάσω οιονδήποτε. Ουδέποτε απείλησα συνομιλητή μου και πολύ περισσότερο τα παιδιά τους» και πρόσθεσε:  «Θεωρώ ύψιστη συκοφαντία και διαστρέβλωση όσα λέγονται και γράφονται για αυτό το θέμα».
Νέοι διάλογοι στο φως
Την ίδια στιγμή, νέα στοιχεία φέρνει στο φως της δημοσιότητας το «Εθνος» για τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση. Όπως αποκαλύπτεται από τους διαλόγους που κατέγραψε ο «κοριός» της ΕΛ.ΑΣ., ο Μουσσάς έλεγε στην υπάλληλο της ΕΥΔΑΠ Αμαλία Κάτζου ότι έχει τη δύναμη να επηρεάζει δημοσιογράφους από μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα, ώστε να γράφουν θετικά για την κυβέρνηση. Όπως προκύπτει την προϊδέαζε για επικείμενες επιθέσεις του Τύπου, θέλοντας να παρουσιάσει ότι θα τις απέτρεπε αν λάμβανε χρήματα για διαφημίσεις από τη ΔΕΚΟ, όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους.
«Να σου πω. Έχω ειδοποιήσει και τον Α. Ετοιμάζεται επίθεση στην Αττικα, στην ΕΥΔΑΠ και τα λοιπά», λέει στην Αμαλία Κάτζου. Κι όταν εκείνη τον ρωτάει για περισσότερες λεπτομέρειες, εκείνος διαβεβαιώνει ότι «αυτό αναμένεται να εκδηλωθεί σε κανένα δεκαήμερο από τώρα, για να περάσουν οι αγροτικές κινητοποιήσεις... γιατί θέλουν να χτυπήσουν Παππά και Σπίρτζη».
«Θα πάρεις τον Μπενίση (σ.σ. τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ) να του πεις ότι πήγε να μπει, να ανέβει σε τρία τέσσερα σάιτ του κ... και το έχω μαζέψει. Να το πεις αυτό», προτρέπει την υπάλληλο στη συνέχεια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας.
Σε άλλο σημείο, λέει ο Παναγιώτης Μουσσάς: «Τυχαία μιλάω με Μαυρίκο. Για άλλο θέμα. Του λέω: τι λέει μ...; Τι έχεις αύριο; Μου λέει: Την ΕΥΔΑΠ. Του λέω: Τι έχει στην ΕΥΔΑΠ; Μου λέει: θα τους γ..., μου λέει. Με αγνοούν εμένα, τον Παναγιώτη Μαυρίκο. Έχει ιδρύσει και κόμμα το ξέρεις; ... Του λέω Παναγιώτη θα σου πω κάτι. Αντε γ... Μου λέει: Τι; Του λέω: Δεν θα βγάλεις τίποτα. Την ΕΥΔΑΠ μην τύχει και την ξαναπειράξεις, του λέω».
http://tvxs.gr/news/ellada/stoys-alloys-dyo-ta-rixnei-o-ekdotis-tis-akropolis-gia-toys-ekbiasmoys-neoi-dialogoi-sto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου