…κοντεύει τέσσερις ξημερώματα Παρασκευής. Δεν έχω ύπνο. Άλλωστε από ύπνο έχω ΄΄χορτάσει΄΄. Στον ύπνο δεν ήμουν τόσο καιρό;;;
Στον ύπνο που πίστευα πως αυτοί που στέκονταν δίπλα μου, όταν μιλούσαν σε πρώτο πληθυντικό, δεν το εννοούσαν ακριβώς έτσι…
Χρονικά η μεγαλύτερη, 27 χρόνια, συνεχόμενα. Χωρίς παύσης, χωρίς διαλύματα.
Από θέμα ΄΄αξίας΄΄, πάλι η μεγαλύτερη είναι. Σε αυτά τα χρόνια, έμαθα, άκουσα, διάβασα, γνώρισα, έκλαψα, γέλασα.
Ερωτεύτηκα, παντρεύτηκα, γεννήθηκε ο γιος μας !!!
Σε αυτά τα 27 χρόνια ΕΖΗΣΑ !!!
Και έζησα τόσα πολλά, που άλλοι θα χρειαζόταν 2 και 3 ζωές. Συνεπώς θα πρέπει να είμαι ευχαριστημένος.
Όμως, όπως λέει και το τραγούδι, ΄΄ένας κόμπος η χαρά μου…΄΄
Γιατί στο τέλος αυτής της μεγάλης περιόδου της ζωής μου, έπρεπε να μάθω πως η γραμματική του Τριανταφυλλίδη, καλά τα έλεγε, αλλά οι άνθρωποι ερμηνεύουν την γραμματική κατά πως τους βολεύει. Συνήθως την ερμηνεύουν με βάση τα μαθηματικά.
Ο πρώτος πληθυντικός, που έγραφα πιο πάνω. ΕΜΕΙΣ !!!
Αύριο Παρασκευή, θα ξυπνήσω, θα κάνω μπάνιο, θα πιω τον καφέ μου μαζί με το απαραίτητο ΄΄τελευταίο΄΄ τσιγάρο. Θα ανέβω στην μηχανή, δεν θα φορέσω κράνος, έτσι για να μου πάρει τα μαλλιά (μυαλά) ο αέρας.
Θα φτάσω, θα παρκάρω και θα ανέβω στον πρώτο όροφο.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου