Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ !!!





 …κοντεύει τέσσερις ξημερώματα Παρασκευής. Δεν έχω ύπνο. Άλλωστε από ύπνο έχω ΄΄χορτάσει΄΄. Στον ύπνο δεν ήμουν τόσο καιρό;;;
Στον ύπνο που πίστευα πως αυτοί που στέκονταν δίπλα μου, όταν μιλούσαν σε πρώτο πληθυντικό, δεν το εννοούσαν ακριβώς έτσι…
Αύριο Παρασκευή, τελειώνει, κλείνει, μια μεγάλη περίοδος της ζωής μου.
Χρονικά η μεγαλύτερη, 27 χρόνια, συνεχόμενα. Χωρίς παύσης, χωρίς διαλύματα.
Από θέμα ΄΄αξίας΄΄, πάλι η μεγαλύτερη είναι. Σε αυτά τα χρόνια, έμαθα, άκουσα, διάβασα, γνώρισα, έκλαψα, γέλασα.
 Ερωτεύτηκα, παντρεύτηκα, γεννήθηκε ο γιος μας !!!
Σε αυτά τα 27 χρόνια ΕΖΗΣΑ !!!
Και έζησα τόσα πολλά, που άλλοι θα χρειαζόταν 2 και 3 ζωές. Συνεπώς θα πρέπει να είμαι ευχαριστημένος.
 Όμως, όπως λέει και το τραγούδι, ΄΄ένας κόμπος η χαρά μου…΄΄
Γιατί στο τέλος αυτής της μεγάλης περιόδου της ζωής μου, έπρεπε να μάθω πως η γραμματική του Τριανταφυλλίδη, καλά τα έλεγε, αλλά οι άνθρωποι ερμηνεύουν την γραμματική κατά πως τους βολεύει. Συνήθως την ερμηνεύουν με βάση τα μαθηματικά.
Ο πρώτος πληθυντικός, που έγραφα πιο πάνω. ΕΜΕΙΣ !!!

Αύριο Παρασκευή, θα ξυπνήσω, θα κάνω μπάνιο, θα πιω τον καφέ μου μαζί με το απαραίτητο ΄΄τελευταίο΄΄ τσιγάρο. Θα ανέβω στην μηχανή, δεν θα φορέσω κράνος, έτσι για να μου πάρει τα μαλλιά (μυαλά) ο αέρας.
Θα φτάσω, θα παρκάρω και θα ανέβω στον πρώτο όροφο.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου