Έχει παραγίνει τώρα τελευταία το κακό με τους Γερμανούς του ΟΤΕ. Δε φτάνει που μέχρι τώρα δεν έχουν προσφέρει τίποτα στον ΟΤΕ ως επένδυση, δε φτάνει που έχουν μειώσει τα έξοδα του οργανισμού μειώνοντας τις εργασίες συντήρησης του δικτύου, αλλά δεν βοηθούν και καθόλου στην ανάπτυξη του δικτύου.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά μπλέκονται και συνέχεια στην διοίκηση του Οργανισμού, θέλοντας να έχουντ ον πρώτο λόγο σε όλα χωρίς να προσφέρουν τίποτα. Απόκορύφωμα ήταν που όταν ήρθε και η Μέρκελ συναντήθηκε και με τη Διοίκηση του ΟΤΕ! Ελεος, από όλα τα προβλήματα της χώρας αυτό που μας ένοιαζε ήταν ο ΟΤΕ, και έπρεπε στην επίσημη επίσκεψη της καγκελαρίου να γίνει η συνάντηση. Και δε προλαβαίνει να περάσει μια βδομάδα και εντελώς ξαφνικά η ΕΕΤΤ αποφασίζει ότι είναι ΟΚ τα πακέτα VDSL του ΟΤΕ...Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια? Πλέον οι Γερμανοί κάνουν κανονικά κουμάντο στη χώρα και το επιτρέπουμε όλοι μας, ενώ το μόνο που πραγματικά τους νοιάζει είναι τα γερμανικά μαγαζιά που έχουν ανοίξει εδώ, το μεγαλύτερο των οποίων είναι ο ΟΤΕ, και τίποτα άλλο. Έχουν πάρει τα πάντα πλέον από τον τόπο και δεν έχουν αφήσει τίποτα
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά μπλέκονται και συνέχεια στην διοίκηση του Οργανισμού, θέλοντας να έχουντ ον πρώτο λόγο σε όλα χωρίς να προσφέρουν τίποτα. Απόκορύφωμα ήταν που όταν ήρθε και η Μέρκελ συναντήθηκε και με τη Διοίκηση του ΟΤΕ! Ελεος, από όλα τα προβλήματα της χώρας αυτό που μας ένοιαζε ήταν ο ΟΤΕ, και έπρεπε στην επίσημη επίσκεψη της καγκελαρίου να γίνει η συνάντηση. Και δε προλαβαίνει να περάσει μια βδομάδα και εντελώς ξαφνικά η ΕΕΤΤ αποφασίζει ότι είναι ΟΚ τα πακέτα VDSL του ΟΤΕ...Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια? Πλέον οι Γερμανοί κάνουν κανονικά κουμάντο στη χώρα και το επιτρέπουμε όλοι μας, ενώ το μόνο που πραγματικά τους νοιάζει είναι τα γερμανικά μαγαζιά που έχουν ανοίξει εδώ, το μεγαλύτερο των οποίων είναι ο ΟΤΕ, και τίποτα άλλο. Έχουν πάρει τα πάντα πλέον από τον τόπο και δεν έχουν αφήσει τίποτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου