Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Συμβολική κατάληψη στη ΔΟΥ Κύμης



Τα μέλη της νεοϊδρυθείσας Κίνησης Πολιτών Κύμης χθες το πρωί πραγματοποίησαν Συμβολική κατάληψη στη ΔΟΥ Κύμης διαμαρτυρόμενοι για τους νόμους και τα χαράτσια.

Δεν αντέχουμε άλλους φόρους» φώναξαν αγανακτισμένοι πολίτες και ύψωσαν δύο μεγάλα πανό. Τέλος να σημειωθεί ότι ανάλογη διαμαρτυρία έγινε στη ΔΟΥ Χαλκίδας, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια ένταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου