Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Χωρίς λεωφορεία σήμερα η Αθήνα



Σε στάση εργασίας θα προχωρήσουν σήμερα Τρίτη οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και συγκεκριμένα θα τραβήξουν χειρόφρενο από 11:00 έως τις 17:00. Ο λόγος είναι για να μπορέσουν να συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ στη εκλογοαπολογιστική συνέλευση.

Πρακτικά πάντως, επειδή οδηγοί και επιβατικό κοινό αναμένεται να ταλαιπωρηθούν, αυτό σημαίνει ότι τα λεωφορεία θα αρχίσουν να αποσύρονται από τους δρόμους στις 10:30, ενώ η αποκατάσταση των δρομολογίων αναμένεται μετά τις 18:00.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου