Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Φαρμακευτικοί Σύλλογοι σταματούν την πίστωση στα ταμεία


Την απόφασή τους να σταματήσουν από 1ης Μαρτίου την πίστωση σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, ανακοίνωσαν οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι Αττικής, Πειραιά και Αχαΐας.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι «τα χρέη των ασφαλιστικών ταμείων αυξάνονται με γεωμετρικό ρυθμό, ενώ η δεινή οικονομική θέση στην οποία έχουν περιέλθει οι φαρμακοποιοί αποδεικνύεται από τα καθημερινά κατασχετήρια που φθάνουν στους Συλλόγους μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου