Σε εξέλιξη είναι πορεία περίπου 500 νοσοκομειακών γιατρών, από το Υπουργείο Υγείας προς τη Βουλή, στο πλαίσιο της σημερινής 24ωρης απεργίας τους ενάντια στη μείωση «κατά 17% του ωρομισθίου αποζημίωσης των εφημεριών».
Κλειστές είναι αυτήν την ώρα οι οδοί Αριστοτέλους και Σολωμού.

Αρχικά συγκεντρώθηκαν έξω από το Υπουργείο Υγείας, ενώ στις 12.30 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Θεαγένειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη.
Κλειστές είναι αυτήν την ώρα οι οδοί Αριστοτέλους και Σολωμού.

Αρχικά συγκεντρώθηκαν έξω από το Υπουργείο Υγείας, ενώ στις 12.30 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Θεαγένειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου