Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Στάση εργασίας κήρυξαν ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ


Τρίωρη πανελλαδική στάση εργασίας, από τις 12 το μεσημέρι έως τις τρείς το απόγευμα προγραμματίζουν για την ερχόμενη Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου, η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, ενόψει της πανευρωπαϊκής ημέρας δράσης των συνδικάτων.


Το μεσημέρι της ίδιας μέρας, στις 13:30, συνδικαλιστικά στελέχη θα κάνουν παράσταση διαμαρτυρίας, στα γραφεία της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Αθήνα (Βασ. Σοφίας 2).

Τέλος στις 18:00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο και συναυλία διαμαρτυρίας στην Πλατεία Συντάγματος που διοργανώνουν από κοινού η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, το Τεχνικό Επιμελητήριο, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, καθώς και ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών
.

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου