Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΕΣΗΕΑ: Συγκέντρωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους στο Alter


Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν οι εργαζόμενοι του τηλεοπτικού σταθμού Alter, την Πέμπτη στις 7.00 το πρωί, η ΔΕΗ παρουσία εισαγγελέα θα μεταβεί στον σταθμό, προκειμένου να κόψει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο κανάλι, λόγω παλαιών ανεξόφλητων οφειλών.

Για τον λόγο αυτό, η Ένωση Συντακτών Ημερήσων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) διοργανώνει συγκέντρωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους στις 7.00 το πρωί στις εγκαταστάσεις του Alter στο Μπουρνάζι.


zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου