Την Τετάρτη ψηφίζεται ένα από τα πολλά νομοσχέδια που ισοπεδώνουν την ζωή μας.Υπάρχουν διάφορα καλέσματα για κατέβασμα του κόσμου στο κέντρο και ανάμεσα σε αυτά καλεί και η ΓΣΕΕ. Δημοσιεύω ένα από αυτά τα καλέσματα:

Κατεβαίνουμε στο δρόμο ενάντια στην υποτίμηση της ζωής μας!
Δεν σας χαρίζουμε τίποτα!
Συγκέντρωση-πορεία
Τετάρτη 22/2/12
Προπύλαια 16:00
Συνέλευση Βάσης Τεχνικών Κινηματογράφου Τηλεόρασης
Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα
Η Συνέλευση Βάσης Τεχνικών Κινηματογράφου – Τηλεόρασης καλεί σε συγκέντρωση και πορεία προς τη Βουλή κατά της ψήφισης των νέων μέτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου