Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Τετάρτη 22 Φλεβάρη:Όλοι οι δρόμοι οδηγούν πάλι στο Σύνταγμα

Την Τετάρτη ψηφίζεται ένα από τα πολλά νομοσχέδια που ισοπεδώνουν την ζωή μας.Υπάρχουν διάφορα καλέσματα για κατέβασμα του κόσμου στο κέντρο και  ανάμεσα σε αυτά καλεί και η ΓΣΕΕ. Δημοσιεύω ένα από αυτά τα καλέσματα:

Κατεβαίνουμε στο δρόμο ενάντια στην υποτίμηση της ζωής μας!
Δεν σας χαρίζουμε τίποτα!

Συγκέντρωση-πορεία
Τετάρτη 22/2/12
Προπύλαια 16:00

Συνέλευση Βάσης Τεχνικών Κινηματογράφου Τηλεόρασης

 Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα
Η Συνέλευση Βάσης Τεχνικών Κινηματογράφου – Τηλεόρασης καλεί σε συγκέντρωση και πορεία προς τη Βουλή κατά της ψήφισης των νέων μέτρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου