Σήμα κινδύνου εκπέμπουν οι νεφροπαθείς του Νομού Μαγνησίας και όλης της Θεσσαλίας για την καθυστέρηση του διατροφικού επιδόματος και για την πληρωμή των φαρμάκων καθώς και για τη καθυστέρηση πληρωμής των ΤΑΧΙ για τη μεταφορά των αιμοκαθαρωμένων από το ταμείο τους (ΟΓΑ).
Σε επιστολή τους αναφέρουν:
«Κραυγή αγωνίας για τους 250 νεφροπαθείς της Μαγνησίας συν άλλοι 400 σε Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λάρισα, για το διατροφικό επίδομα του Μαρτίου και του Απριλίου και για το γεγονός ότι τα φάρμακα που πρέπει να λαμβάνουν για την αγωγή τους είναι πανάκριβα και αναγκάζονται να πληρώνουν τα φάρμακά τους λόγω μη πίστωσης των φαρμακοποιών.
Οι νεφροπαθείς έκαναν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το νοσοκομείο Βόλου και είχαν την ευκαιρία να έχουν ολιγόλεπτη συνάντηση με τον βουλευτή επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλη Γλέζο, που επισκέφθηκε το νοσηλευτικό ίδρυμα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Νεφροπαθών Μαγνησίας και Β' αντιπρόεδρο Π.Ο.Ν (πανελλήνια ομοσπονδία Νεφροπαθών) Βασίλη Γιαννάκο, οι νεφροπαθείς έχουν φτάσει στο ύστατο σημείο να μην τους ακούει και να μην τους υπολογίζει κανείς, ενώ επιπλέον τους βάζουν να πληρώσουν
τα φάρμακά τους.
Το διατροφικό επίδομα επρόκειτο να το πάρουμε στις αρχές Μαΐου, ωστόσο τελείωσε ο Μάης και δεν είχαμε καμία εξέλιξη. Πολλοί δεν έχουν χρήματα να έλθουν να κάνουν αιμοκάθαρση, ειδικά γιατί ο ΟΓΑ δεν έχει πληρώσει τα ταξί για τη μεταφορά τους στο νοσοκομείο.
Τα μηχανήματα του Νοσοκομείου πνέουν τα λοίσθια, ενώ δεν υπάρχει προσωπικό και με τις συνταξιοδοτήσεις δεν γίνονται αντικαταστάσεις, τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου.
Οι φαρμακοποιοί ακόμη κάνουν υπομονή, ανέφερε, γιατί εμείς πάμε στα φαρμακεία και μας δίνουν πίστωση, αλλά κάποιοι άλλοι πρέπει να πληρώσουν. Αναφορικά με τα φάρμακα, τόνισε ότι τα ακριβά φάρμακα διαθέτουν μόνο τα φαρμακεία του Νοσοκομείου ή του ΙΚΑ, που τα φέρνουν ίσα -ίσα κάθε μήνα, ενώ κατήγγειλε ότι πολλοί νεφροπαθείς σήμερα είναι αντιμέτωποι με το φάσμα της πείνας. Τέλος, ανέφερε ότι, σε επίπεδο Μαγνησίας και Θεσσαλίας έγινε η απογραφή και δεν βρέθηκε ούτε ένας νεφροπαθής-μαϊμού.
Ο συνταξιούχος (Παύλος Κατσιγιάννης) που είναι καθηλωμένος σε αναπηρική καρέκλα και έχει χάσει το δεξί του πόδι, κατήγγειλε ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε. Κάνουμε αγώνα μαραθώνιο να
πάρουμε τα φάρμακά μας. Έχουν δημιουργήσει προβλήματα πάρα την πολύ φιλότιμη προσπάθεια γιατρών και νοσηλευτών, δήλωσε ο κ. Κατσιγιάννης που κατήγγειλε τέλος ότι, αν και προσπαθεί μέσω υγειονομικών επιτροπών, δεν υπάρχουν χρήματα για να προμηθευτεί πρόσθετο πόδι.
Τέλος, η Σωτηρία Βέργου, που υποβάλλεται σε αιμοκάθαρση εδώ και έξι χρόνια, χαρακτήρισε τραγικό αυτό που συμβαίνει σήμερα, τονίζοντας ότι δεν πληρώνουν διατροφικό επίδομα, ταξί και φάρμακα, τη στιγμή που ένας ασθενής χρειάζεται φάρμακα αξίας 700-800 ευρώ μηνιαίως, ενώ διερωτήθηκε πώς θα τα πληρώσει ένα συνταξιούχος με 400 και 500 ευρώ σύνταξη».
Σε επιστολή τους αναφέρουν:
«Κραυγή αγωνίας για τους 250 νεφροπαθείς της Μαγνησίας συν άλλοι 400 σε Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λάρισα, για το διατροφικό επίδομα του Μαρτίου και του Απριλίου και για το γεγονός ότι τα φάρμακα που πρέπει να λαμβάνουν για την αγωγή τους είναι πανάκριβα και αναγκάζονται να πληρώνουν τα φάρμακά τους λόγω μη πίστωσης των φαρμακοποιών.
Οι νεφροπαθείς έκαναν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το νοσοκομείο Βόλου και είχαν την ευκαιρία να έχουν ολιγόλεπτη συνάντηση με τον βουλευτή επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλη Γλέζο, που επισκέφθηκε το νοσηλευτικό ίδρυμα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Νεφροπαθών Μαγνησίας και Β' αντιπρόεδρο Π.Ο.Ν (πανελλήνια ομοσπονδία Νεφροπαθών) Βασίλη Γιαννάκο, οι νεφροπαθείς έχουν φτάσει στο ύστατο σημείο να μην τους ακούει και να μην τους υπολογίζει κανείς, ενώ επιπλέον τους βάζουν να πληρώσουν
τα φάρμακά τους.
Το διατροφικό επίδομα επρόκειτο να το πάρουμε στις αρχές Μαΐου, ωστόσο τελείωσε ο Μάης και δεν είχαμε καμία εξέλιξη. Πολλοί δεν έχουν χρήματα να έλθουν να κάνουν αιμοκάθαρση, ειδικά γιατί ο ΟΓΑ δεν έχει πληρώσει τα ταξί για τη μεταφορά τους στο νοσοκομείο.
Τα μηχανήματα του Νοσοκομείου πνέουν τα λοίσθια, ενώ δεν υπάρχει προσωπικό και με τις συνταξιοδοτήσεις δεν γίνονται αντικαταστάσεις, τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου.
Οι φαρμακοποιοί ακόμη κάνουν υπομονή, ανέφερε, γιατί εμείς πάμε στα φαρμακεία και μας δίνουν πίστωση, αλλά κάποιοι άλλοι πρέπει να πληρώσουν. Αναφορικά με τα φάρμακα, τόνισε ότι τα ακριβά φάρμακα διαθέτουν μόνο τα φαρμακεία του Νοσοκομείου ή του ΙΚΑ, που τα φέρνουν ίσα -ίσα κάθε μήνα, ενώ κατήγγειλε ότι πολλοί νεφροπαθείς σήμερα είναι αντιμέτωποι με το φάσμα της πείνας. Τέλος, ανέφερε ότι, σε επίπεδο Μαγνησίας και Θεσσαλίας έγινε η απογραφή και δεν βρέθηκε ούτε ένας νεφροπαθής-μαϊμού.
Ο συνταξιούχος (Παύλος Κατσιγιάννης) που είναι καθηλωμένος σε αναπηρική καρέκλα και έχει χάσει το δεξί του πόδι, κατήγγειλε ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε. Κάνουμε αγώνα μαραθώνιο να
πάρουμε τα φάρμακά μας. Έχουν δημιουργήσει προβλήματα πάρα την πολύ φιλότιμη προσπάθεια γιατρών και νοσηλευτών, δήλωσε ο κ. Κατσιγιάννης που κατήγγειλε τέλος ότι, αν και προσπαθεί μέσω υγειονομικών επιτροπών, δεν υπάρχουν χρήματα για να προμηθευτεί πρόσθετο πόδι.
Τέλος, η Σωτηρία Βέργου, που υποβάλλεται σε αιμοκάθαρση εδώ και έξι χρόνια, χαρακτήρισε τραγικό αυτό που συμβαίνει σήμερα, τονίζοντας ότι δεν πληρώνουν διατροφικό επίδομα, ταξί και φάρμακα, τη στιγμή που ένας ασθενής χρειάζεται φάρμακα αξίας 700-800 ευρώ μηνιαίως, ενώ διερωτήθηκε πώς θα τα πληρώσει ένα συνταξιούχος με 400 και 500 ευρώ σύνταξη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου