Πληρωμή δεδουλευμένων 11 μηνών ζητούν οι 68 εργαζόμενοι της ΕΛΛΕΝΙΤ, που έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας και πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, στο 25ο χλμ. της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Χαλκηδόνας.
Η επίσχεση ξεκίνησε στις 18 Οκτωβρίου του 2011 και, σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου των εργαζομένων της Ένωσης Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων Τράνσιτ της ΕΛΛΕΝΙΤ, Χρήστο Θεοδωρίδη, με τη διοίκηση έχει διακοπεί κάθε δίαυλος επικοινωνίας.
Στο μεταξύ, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι ουδείς μέχρι στιγμής έχει ενδιαφερθεί για τα προϊόντα αμιάντου, αλλά και για το ίδιο το ινώδες ορυκτό που βρίσκεται εκτεθειμένο στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, παρά το γεγονός ότι αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία.
Η επίσχεση ξεκίνησε στις 18 Οκτωβρίου του 2011 και, σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου των εργαζομένων της Ένωσης Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων Τράνσιτ της ΕΛΛΕΝΙΤ, Χρήστο Θεοδωρίδη, με τη διοίκηση έχει διακοπεί κάθε δίαυλος επικοινωνίας.
Στο μεταξύ, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι ουδείς μέχρι στιγμής έχει ενδιαφερθεί για τα προϊόντα αμιάντου, αλλά και για το ίδιο το ινώδες ορυκτό που βρίσκεται εκτεθειμένο στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, παρά το γεγονός ότι αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου