Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στο υπ. Υγείας


Εικοσιτετράωρη απεργία πραγματοποιούν αύριο οι εργαζόμενοι στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Υγείας, διαμαρτυρόμενοι για το μέτρο της «διαθεσιμότητας», που αφορά 68 συναδέλφους τους.

Οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν συνεχείς καταλήψεις του κτηρίου και απευθύνουν κάλεσμα στο σύλλογο εργαζομένων του όμορου υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, για κοινές δράσεις.

Τη Δευτέρα, θα πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου