Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

(Σε όλες τις κάλπες ΟΧΙ στα νεο-νεοφιλελεύθερα γαϊδούρια του ΣΥΡΙΖΑ)! "Να κατασχέσετε το φέρετρό μου"

Η επική απάντηση της 90χρονης που πουλούσε τερλίκια στο νέο πρόστιμο των 2.600 ευρώ

Εβδομάδα των Παθών για την 90χρονη από τη Θεσσαλονίκη που συνελήφθη προ εβδομάδων γιατί πουλούσε τερλίκια σε λαϊκή αγορά της Θεσσαλονίκης. Η ηλικιωμένη γυναίκα, η περιπέτεια της οποίας προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, καλείται από την εφορία να πληρώσει πρόστιμο 2.600 ευρώ επειδή.... δεν είχε ταμειακή μηχανή για τα πλεκτά καλτσάκια που πουλούσε για να συμπληρώσει το εισόδημά της.

"Να κατασχέσετε το φέρετρό μου"

"Ευχαριστώ για το πασχαλινό δώρο που μου κάνετε" απάντησε η 90χρονη μέσω του δικηγόρου της. "Είμαι 90 χρονών και ελπίζω ότι θα βρείτε να κατασχέσετε τα 2.600 ευρώ που μου καταλογίσατε αστραπιαία, από τα έξοδα της κηδείας μου ή κατάσχοντας το φέρετρό μου", συμπλήρωσε!

Και θύμα κλοπής!

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η γυναίκα έπεσε και θύμα κλοπής, χθες στην περιοχή των Αμπελοκήπων, όταν μία 33χρονη άρπαξε, από την ηλικιωμένη, χρυσή αλυσίδα με το σταυρό της.
Η νεαρή δράστιδα είχε και δύο συνεργούς που την περίμεναν σε Ι.Χ. αυτοκίνητο. Κατόπιν αναζητήσεων, δικυκλιστές αστυνομικοί εντόπισαν και συνέβαλαν την ίδια μέρα, στο Κορδελιό, τους φερόμενους ως δράστες.
Πρόκειται για δύο γυναίκες και έναν άνδρα, όλοι Έλληνες υπήκοοι, που παραπέμφθηκαν στη Δικαιοσύνη. Παρά την ταραχή που υπέστη, η 90χρονη είναι καλά στην υγεία της.

1 σχόλιο: