Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

Η ύβρις και η νέμεσις

ύβρις
Το πνεύμα μέσα στο οποίο κινήθηκε εξαρχής η κυβέρνηση, μετά από τη φονική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου, αποτυπώθηκε εγκαίρως από τον Νίκο Τόσκα, που με αλαζονεία και κυνισμό δήλωνε ότι δεν έβρισκε κανένα λάθος στους χειρισμούς για την αντιμετώπισή της και την προστασία των πολιτών.

Το πνεύμα αυτό εξακολουθεί να χαρακτηρίζει τις αντιδράσεις και των άλλων ανευθυνοϋπεύθυνων αρμοδίων, όπως ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, και η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου.
Ο πρώτος δεν δίστασε να δηλώσει ότι όλα πήγαν καλά, αν και την καλή εικόνα τη “θολώνει”η ύπαρξη νεκρών. Η δεύτερη, ρίχνοντας τα βάρη σε όλους τους άλλους πέραν του εαυτού της, έκανε λόγο για ατυχία “στη βάρδιά της”.
Όπως και ο Τόσκας που τελικά υποχρεώθηκε να παραιτηθεί, μετά την παλλαϊκή κατακραυγή, έτσι κι ετούτοι κάνουν επίδειξη κυνισμού, καθυβρίζοντας τα θύματα της τραγωδίας για να συγκαλύψουν την ενοχή τους.
Μάταιος ο κόπος! Πόσο μάλλον, όταν το έγκλημα συνοδεύεται από την ύβρι. Και την ύβρι ακολουθεί η νέμεσις.
https://iskra.gr/%CE%B7-%CF%8D%CE%B2%CF%81%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B9%CF%82/

1 σχόλιο:

  1. ΘΕΜΑ 1ον.

    ... στου κουφού την πόρτα... πάρτην την πόρτα και φύγε!

    ΚΑΙ ΈΤΣΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΕΤΑΙ ΌΤΙ Ο ΚΟΥΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΣ!

    Τα λόγια πλέον είναι περιττά!

    Και τώρα φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι:

    α) Το "Οικονομικό Χρέος" Του Ελληνικού Λαού/Χώρας με ΨΕΜΑ (ΝΑΙ ΨΕΜΑ) Του Το φόρτωσαν με ΑΛΓΟΡΙΘΜΗΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (βλέπε την Επιχειρηματολογία Δαύτων!) σε ένα stick κάποιου Laptop!

    β) ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" πέρα Της Εσχάτης Εθνικής Προδοσίας βλέπουμε ότι οι Επιχειρηματολογίες Δαύτων Στερούνται Επιστημονικής και Εθνικοπολιτικής Λογικής!

    Η Επιχειρηματολογία Δαύτων Είναι Ξένη με Την Ελληνική Τροπή Της Σκέψης (Γιαυτό όλοι βρίζουν τον Ελληνικό Λαό Ντόπιοι και Ξένοι για να αλλάξει... Νοοτροπία!!!)! Μάλιστα Εμείς διακρίνουμε ότι η Αυτή "Λογική" Δαύτων είναι Λογική/Επιχειρηματολογία Των Σαϊντολόγων (Scientology)! Αυτή η "Εκκλησία" Των Σαϊντολόγων στην ΟΔΓ είναι Απαγορεύμενη ως επικίνδυνη που κάνει πλύση εγκεφάλου βαθιά Αντιδημοκρατική και Ναζιστικές Αντιλήψεις! Αυτά για να τα λένε στην ΟΔΓ κάτι ξέρουν παραπάνω από τους Λακεδοραγιάδες της Αποικίας Μας!

    Η Συναρτησιακή Σχέση του α) και β) Δείχνει το ... 1922 και 1974!


    ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΕΚ "ΒΑΘΕΩΝ" ΘΕΜΕΛΙΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

    Άλλη Λύση ΔΕΝ Υπάρχει! ΝΕΟ 1922/1974 ή ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ;;;-!!!




    ΘΕΜΑ 2ον.

    «Τίς ημύνθη περί πάτρης; Και τι πταίει η γλαύξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια
    τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος.
    Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλευταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους! Τότε σ’ εξεθέωναν οι προεστοί κ’ οι «γυφτοχαρατζήδες», τώρα σε «αθεώνουν» οι βουλευταί κ’ οι δήμαρχοι.
    Αυτοί που είχαν το λύειν και το δεσμείν εις τα δύο κόμματα, τους έταζαν «φούρνους με καρβέλια»,
    δώσαντες αυτοίς ουχί πλείονας των είκοσι δραχμών μετρητά, απέναντι, καθώς τους είπαν, και παρακινήσαντες αυτούς να εξοδεύσουν κι απ’ τη σακκούλα τους όσα θέλουν άφοβα, διότι θα πληρωθούν μέχρι λεπτού, σύμφωνα με τον λογαριασμόν, όν ήθελαν παρουσιάσουν.
    Τό τέρας το καλούμενον επιφανής τρέφει την φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις τους νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, στοιχείων φθοροποιών, τα οποία τον περιστοιχίζουσι, παρασίτων τα οποία αποζώσιν εξ αυτού…
    Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθοράν, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ’ επιδεξιώτερον τον κόθορνον.
    Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεωκοπίας».

    Πηγή: Από την εφημερίδα Ακρόπολη το 1896,

    ΑπάντησηΔιαγραφή