Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Μη σταματάτε!


Του Γιώργου Αλεξάτου

“Μη σταματάτε!
Είναι μακρύς ο δρόμος
Ο δρόμος είναι δύσκολος.
Όσοι φύγανε δεν θα γυρίσουν.


Στήστε χορούς!
Είμαστε στο βουνό
Είμαστε το βουνό
Είμαστε οι σφαίρες
Ψυχή την ψυχή αυξάνουμε.

….

Ο πόνος που εμείς νιώσαμε
Χάρη σ' εμάς οργάνωση και δύναμη θα γίνει”

Από την ποιητική συλλογή "Θα με κρύψεις;" -που είχα την τιμή να επιμεληθώ- του πολιτικού πρόσφυγα από την Τουρκία σ. Fetih Dogan Koc.
  


http://gregordergrieche.blogspot.gr/2015/10/blog-post_600.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου