
Του Γιώργου Αλεξάτου
“Μη σταματάτε!
Είναι μακρύς ο δρόμος
Ο δρόμος είναι δύσκολος.
Όσοι φύγανε δεν θα γυρίσουν.
Στήστε χορούς!
Είμαστε στο βουνό
Είμαστε το βουνό
Είμαστε οι σφαίρες
Ψυχή την ψυχή αυξάνουμε.
….
Ο πόνος που εμείς νιώσαμε
Χάρη σ' εμάς οργάνωση και δύναμη θα γίνει”
Από την ποιητική συλλογή "Θα με κρύψεις;" -που είχα την τιμή να επιμεληθώ- του πολιτικού πρόσφυγα από την Τουρκία σ. Fetih Dogan Koc.
http://gregordergrieche.blogspot.gr/2015/10/blog-post_600.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου