Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

(Και για την αριστερά πρέπει να τελειώσει ο πιτσιρίκος του αστικού ατομισμού)! Για εμένα τελείωσε



Πριν από έντεκα ημέρες, έγραψα πως «Έξι χρόνια είναι αρκετά» και ξεκαθάρισα πως στο εξής δεν πρόκειται να δημοσιεύω κείμενα απολυμένων και αδικημένων, και καλέσματα για διαδηλώσεις κλπ. Μάλλον αυτό δεν έγινε αντιληπτό, οπότε είμαι αναγκασμένος να επανέλθω.

Συνεχίζω να λαμβάνω μέιλ από δημόσιους υπαλλήλους, εργαζόμενους, συνταξιούχους, και πάρα πολλά μέιλ για τις κινητοποιήσεις για τα «αντιλαϊκά μέτρα». Μάλιστα, κάποιοι είναι επιθετικοί και επανέρχονται, απαιτώντας να τα δημοσιεύσω.
Δεν πρόκειται να δημοσιεύω στο εξής τέτοια κείμενα, ούτε πρόκειται να πηγαίνω σε διαδηλώσεις. Το έκανα αρκετά χρόνια, και φτάνει.
Θα παρακαλούσα τους ανθρώπους που έχουν τέτοιες απαιτήσεις από εμένα να καταλάβουν πως δεν τους έχω καμία υποχρέωση, ούτε μου έχουν αυτοί κάποια υποχρέωση.
Οπότε, να μην με ενοχλούν, γιατί εγώ δεν τους ενόχλησα ποτέ, ούτε τους ζήτησα ποτέ να κάνουν κάτι για εμένα.
Όποιος θέλει να δημοσιοποιήσει τις απόψεις του και να πει τα παράπονά του, να απευθυνθεί στον Νίκο Χατζηνικολάου, τον Γιώργο Τράγκα, τον Λάκη Λαζόπουλο, και άλλους εκατομμυριούχους αντιστασιακούς.
Άλλωστε, αυτούς εκτιμάτε.
Είμαι βέβαιος πως θα σας ακούσουν με μεγάλο ενδιαφέρον και θα δείξουν αλληλεγγύη.
Καλή τύχη.
π.
http://pitsirikos.net/2015/10/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B5/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου