Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Τη συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισαν ομόφωνα οι φαρμακοποιοί Αττικής Διαβάστε περισσότερα: http://www.enimerwsi.gr/2012/09/blog-post_8741.html#ixzz25RbJ7QEL


Μετά την άκαρπη συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μ. Σαλμά. Συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισαν αργά το βράδυ η γενική συνέλευση των φαρμακοποιών Αττικής, μετά την...
άκαρπη συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά με εκπροσώπους των Φαρμακευτικών Συλλόγων για το θέμα των χρεών του ΕΟΠΥΥ.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.enimerwsi.gr/2012/09/blog-post_8741.html#ixzz25Ray74bS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου