
Μετά την άκαρπη συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μ. Σαλμά. Συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισαν αργά το βράδυ η γενική συνέλευση των φαρμακοποιών Αττικής, μετά την...
άκαρπη συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά με εκπροσώπους των Φαρμακευτικών Συλλόγων για το θέμα των χρεών του ΕΟΠΥΥ.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.enimerwsi.gr/2012/09/blog-post_8741.html#ixzz25Ray74bS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου