Του Γιώργου Αλεξάτου
Το ξανάγραψα, αλλά για ένα τέτοιο πολιτικό ανάστημα ας το ξαναπώ!
Επί Χούντας σπούδαζε στο Λονδίνο, όταν άλλοι της ηλικίας του έκαναν αντιδικτατορική αντίσταση και μάτωναν στα κολαστήρια της Ασφάλειας και της ΕΣΑ.
Ο τυπάκος αυτός ήρθε ξαφνικά -αφού είχε πέσει προ πολλού η Χούντα- έγινε ευρωβουλευτής του ΚΚΕ, έγινε υπουργός στις κυβερνήσεις ντροπής του 1989-90, και ξανάγινε υπουργός τώρα. Για να λιώσει τον κόσμο της εργασίας επιβάλλοντας μνημόνια.
Γιάννη Δραγασάκη τον λένε. Το όνομά του, είναι πολύ πιθανόν να μην το αναφέρει καμιά σελίδα της Ιστορίας. Θα τον θυμούνται, όμως, αυτοί που τους στέρησε τη ζωή. Ο χορτάτος αλητάμπουρας!
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_22.html
Το ξανάγραψα, αλλά για ένα τέτοιο πολιτικό ανάστημα ας το ξαναπώ!
Επί Χούντας σπούδαζε στο Λονδίνο, όταν άλλοι της ηλικίας του έκαναν αντιδικτατορική αντίσταση και μάτωναν στα κολαστήρια της Ασφάλειας και της ΕΣΑ.
Ο τυπάκος αυτός ήρθε ξαφνικά -αφού είχε πέσει προ πολλού η Χούντα- έγινε ευρωβουλευτής του ΚΚΕ, έγινε υπουργός στις κυβερνήσεις ντροπής του 1989-90, και ξανάγινε υπουργός τώρα. Για να λιώσει τον κόσμο της εργασίας επιβάλλοντας μνημόνια.
Γιάννη Δραγασάκη τον λένε. Το όνομά του, είναι πολύ πιθανόν να μην το αναφέρει καμιά σελίδα της Ιστορίας. Θα τον θυμούνται, όμως, αυτοί που τους στέρησε τη ζωή. Ο χορτάτος αλητάμπουρας!
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_22.html

ΘΕΜΑ: ΟΥΤΕ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΗ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ...!
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον Χτύπησε Το Καμπανάκι ... Μάγκα Μου Σχολάς !!!!!!!!!
2ον Ακόμη ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!
3ον Να προσέξετε τα Στατιστικά Των ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 Χρόνια !!! (Αλλά Θα Είναι Πλέον Αργά για Τους Σημερινούς Υγιείς και Αυριανούς ΚαρκινοΠροσβλημένους !!!) Υπάρχουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ/Στατιστικές Για ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "Βιομηχανίες Παραγωγής Θανάτου" !!! Αλλά Οταν ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ, ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΛΥΓΔΕΣ, Τι μπορεί να περιμένει ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΔΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ;;;,!!!!
4ον Με ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΩΜΕΝΑ ΣΤΗΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ !!! ΔΙΟΤΙ ΘΑ .... ΣΚΟΥΡΙΑΣΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ 150-200 Χλμ !!!!
Η Καταστροφή Της Φύσης Είναι και Η Καταστροφή Του Ανθρώπου Της Ανθρώπινης Κοινωνίας !!! Και Οι Καταστροφή Των Κοινωνικών Ιστών Συνεπάγεται ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Της Φύσης !!!
Και Τουνάπαλιν !!! Τόσο ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ !!!
Πρέπει να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ !!!
Μόνο Οι Πεθαμένοι Δεν μπορούν να ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ !!;
ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ !!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ;;;
Εάν ΟΧΙ, .... ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ STOP ΤΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ !!!
Υ.Γ. Και Εάν "Ανοιήξη" καμμιά Μύτη, σιγά το πράγμα !!! ΑΛΛΟΙ ΔΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!
]}%>£+'@)(:/:&"\~<>%#*++ ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΛΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΟΥΣ !!!
ΛΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ !!!!!!