Στις Γειτονιές του Καραϊσκάκη, στα Ταμπούρια, Κερατσίνι Δραπετσώνα ΜΗΝ ΞΑΝΑΤΟΛΜΗΣΗ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, να ξαναπατήσουν !!! ΤΑ ΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !!! (Το μόνο κρίμα θα ναι τα Παιδιά της .... "φρουράς" Τους !!!
Στις Γειτονιές του Καραϊσκάκη, στα Ταμπούρια, Κερατσίνι Δραπετσώνα ΜΗΝ ΞΑΝΑΤΟΛΜΗΣΗ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, να ξαναπατήσουν !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !!! (Το μόνο κρίμα θα ναι τα Παιδιά της .... "φρουράς" Τους !!!
Αλλά Τί να κάνουμε ;;; ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ !!!