Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

τα μνημονικά καθάρματα από δω και πέρα θα τρώνε ξύλο




http://gregordergrieche.blogspot.gr/2015/08/blog-post_191.html

1 σχόλιο:

  1. Στις Γειτονιές του Καραϊσκάκη, στα Ταμπούρια, Κερατσίνι Δραπετσώνα ΜΗΝ ΞΑΝΑΤΟΛΜΗΣΗ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, να ξαναπατήσουν !!!
    ΤΑ ΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !!! (Το μόνο κρίμα θα ναι τα Παιδιά της .... "φρουράς" Τους !!!

    Αλλά Τί να κάνουμε ;;; ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή