Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Ναι, Ζωή, αλλά...

Γράφει ο Γιώργος Κ. Γεωργόπουλος

Η ομιλία σου ξημερώματα στη Βουλή και με τα κυβερνητικά έδρανα κενά, ήταν μια όαση μέσα στην έρημο της γενικευμένης χυδαιότητας με την οποία προωθήθηκε και πέρασε η τρίτη αγχόνη στον λαιμό του ελληνικού λαού.

Ήταν ένα ξυπνητήρι για τα κοιμισμένα τομάρια που δεν έβλεπαν την ώρα να μας φορέσουν αυτή την τρίτη αγχόνη και να πάνε για ύπνο συνεχίζοντας τις διακοπές τους, γιατί τα κοιμισμένα και πουλημένα τομάρια μόνο αυτού του είδους την ενόχληση καταλαβαίνουν.

Την ενόχληση που προκύπτει από την δική σου “τυπολατρεία”, όπως  ο νέος αυριανισμός την χαρακτήρισε, και που τους υποχρέωσε στο ξενύχτι αντί να μεθοδευτεί η διαδικασία εξπρές, ή fast track όπως έχουν μάθει να παπαγαλίζουν, προκειμένου να εκτελέσουν τις εντολές των αποικιοκρατών αφεντικών τους. Η διαδικασία της αγχόνης εξπρές.

Όμως, Ζωή, μην μου πεις ότι τη νύχτα εκείνη βρέθηκες ξαφνικά και απροετοίμαστη σε ένα απρόσμενα εχθρικό περιβάλλον.

Δεν θέλω να αμφισβητήσω τις αγνές σου προθέσεις, ούτε να φανώ αδιάκριτος απέναντι στον 3ο θεσμικό ρόλο της δυστυχώς μέχρι χθες κουρελιασμένης και από σήμερα ανύπαρκτης Δημοκρατίας μας, αλλά, δεν ήσουν παρούσα όταν προεκλογικά μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ είχε αρχίσει να συσσωρεύεται ο παλαιοκομματικός μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ και κάθε άλλης καρυδιάς καρύδι;

Δεν θυμάσαι στις 20/2/2015 όταν η κυβέρνηση σου σε κοινή ανακοίνωση του Eurogroup διαβεβαίωσε και πάλι ότι θα εφαρμόσει το συμφωνημένο πρόγραμμα;

Δεν θυμάσαι, δυο μέρες μετά, την δήλωση του Μανώλη Γλέζου για το κρέας που έγινε ψάρι;

Δεν θυμάσαι όταν στην Επιτροπή στην οποία προέδρευες ο “μάγος” της οικονομίας Βαρουφάκης έκανε τη δήλωση ότι το χρέος είναι μεν μη βιώσιμο αλλά απολύτως νόμιμο;

Δεν θα συνεχίσω γιατί αναγνωρίζω στο πρόσωπο σου έναν υψηλό δείκτη νοημοσύνης που δεν επιθυμώ να υποτιμήσω.

Ένα ερώτημα όμως παρόλα αυτά παραμένει και οφείλω να το θέσω.

Γιατί Ζωή, εσύ και όσοι άλλοι σύντροφοι σου παραμένατε πιστοί στις προγραμματικές δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ που εκλέχτηκε με την σαφή λαϊκή εντολή “ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ”, δεν ρίξατε την κυβέρνηση αμέσως μετά την τερατώδη μετονομασία του περήφανου ΟΧΙ του λαού μας σε ένα θλιβερό και ντροπιαστικό ΝΑΙ, το όνειδος του οποίου κουβαλάς στις πλάτες τώρα και εσύ;

Γιατί τους επιτρέψατε να συνεχίσουν να κυβερνούν, να πάνε με την ουρά κάτω από τα σκέλια στις Βρυξέλλες, να συμφωνήσουν ότι τους επίτασσε ο δωσιλογισμός τους και να επιστρέψουν φορτώνοντας μας μετά από 3 παρωδίες συνεδριάσεων τα “προαπαιτούμενα” της υποταγής της πατρίδας μας και τελικά το προχθεσινό μνημονιακό αίσχος;

Πόση σκέψη χρειάζεται για να γίνει κατανοητό ότι οι εταίροι δεν είναι εταίροι αλλά κοινοί εκβιαστές και διεθνείς εγκληματίες με απώτερο σκοπό την μετατροπή της Ελλάδας από χώρα σε χώρο με κόστος τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων;

Πόση κοινή λογική και όχι αριστερή ιδεολογία απαιτείται για να καταλήξει κανείς στο συμπέρασμα ότι απέναντι σε τέτοιες ξεκάθαρα εκδηλωμένες προθέσεις η μόνη άμυνα είναι η αποφασιστικότητα, η αμεσότητα και ο λαός στο πλευρό; Λαός που τάχθηκε εκεί συντριπτικά στις 5 Ιουλίου;

Ο λαός δήλωσε “παρών”. Εσείς γιατί όχι;

Τα λέω αυτά γιατί ο πόλεμος δεν τελείωσε ακόμα και γιατί το ηφαίστειο κοχλάζει υπόγεια και υπόκωφα. Η έκρηξη πλησιάζει. Ας είναι δημιουργική και γόνιμη και όχι χαοτική. Το θέλετε ή όχι, έχετε να παίξετε ένα ρόλο σ' αυτό.

Ξεκαθαρίστε τις τελευταίες αυταπάτες που ενδεχομένως ακόμα έχετε και ταχθείτε εκεί που η περήφανη ομιλία σου λογικά υπονοεί.

Στο πλευρό ενός Εθνικού Απελευθερωτικού Μετώπου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία μας


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_175.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου