Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Οι… κύκλοι του Μαξίμου κατά των «παραγόντων» της Αριστεράς



Του Αντώνη Νταβανέλου    

Με μιαν, τουλάχιστον, αυθαίρετη ανακοίνωση απάντησαν «κύκλοι» του Μαξίμου στην πολιτική δήλωση κατά του Μνημονίου 3 από 13 στελέχη της Αριστερής Πλατφόρμας και της ευρύτερης ριζοσπαστικής Αριστεράς.




Οι «κύ­κλοι» επι­τί­θε­νται κατά προ­τε­ραιό­τη­τα στον Π. Λα­φα­ζά­νη, κα­τη­γο­ρώ­ντας τον ότι ανα­κοι­νώ­νει «το πρό­πλα­σμα νέου πο­λι­τι­κού φορέα», ότι έχει «ει­λημ­μέ­νη από­φα­ση» για να προ­χω­ρή­σει σε «ξε­χω­ρι­στό δρόμο από τον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ» και μά­λι­στα «πριν από το κοινά απο­φα­σι­σμέ­νο έκτα­κτο Συ­νέ­δριο». Οι κα­τη­γο­ρί­ες αυτές βέ­βαια δεν έχουν καμιά σχέση με την ανα­κοί­νω­ση των 13, όπου δεν γί­νε­ται λόγος για πρω­το­βου­λία για κόμμα, για νέο «πο­λι­τι­κό φορέα», αλλά για κί­νη­μα: για κί­νη­μα αντί­στα­σης στο Μνη­μό­νιο 3, με στόχο την ανα­τρο­πή του. Αν οι «κύ­κλοι» του Μα­ξί­μου έχουν ξε­χά­σει πλέον την έν­νοια κί­νη­μα, ας αφου­γκρα­στούν τον θό­ρυ­βο που έρ­χε­ται από το κάτω τμήμα της κοι­νω­νί­ας. Αυτό που θα ακού­σουν είναι η οργή των ερ­γα­τών, των αγρο­τών, των συ­ντα­ξιού­χων, που άλλα πε­ρί­με­ναν και άλλα τους βρή­καν με την πο­λι­τι­κή της κυ­βέρ­νη­σης.
Εντύ­πω­ση ωστό­σο, προ­κα­λεί και η κα­τη­γο­ρία για «συ­μπό­ρευ­ση με πα­ρά­γο­ντες της πο­λυ­δια­σπα­σμέ­νης εξω­κοι­νο­βου­λευ­τι­κής Αρι­στε­ράς». Όσο κι αν έψαξα στη λίστα των 13, δεν βρήκα «πα­ρά­γο­ντες». Δεν βρήκα αν­θρώ­πους που άλ­λα­ξαν από­ψεις με κρι­τή­ριο τις θέ­σεις που κα­τέ­λα­βαν (ή δεν κα­τέ­λα­βαν…), δεν βρήκα πρώην σο­σιαλ­δη­μο­κρά­τες που σή­με­ρα πα­ρι­στά­νουν τους ακραιφ­νείς και φα­να­τι­κούς συ­ρι­ζαί­ους, δεν βρήκα αν­θρώ­πους που την έβγα­λαν μου­λω­χτοί κατά την πε­ρί­ο­δο ισχύ­ος των ΝΔ-ΠΑ­ΣΟΚ και σή­με­ρα ισχυ­ρί­ζο­νται ότι φλέ­γο­νται από την επι­θυ­μία «να σώ­σουν την χώρα», διά του Μνη­μο­νί­ου 3…
Όσο για την προ­φα­νή υπο­τί­μη­ση της «πο­λυ­δια­σπα­σμέ­νης εξω­κοι­νο­βου­λευ­τι­κής Αρι­στε­ράς», στον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ κα­νείς δεν έχει δι­καί­ω­μα να ξεχνά την ίδια την ιστο­ρία του ενω­τι­κού εγ­χει­ρή­μα­τος της ρι­ζο­σπα­στι­κής Αρι­στε­ράς. Του εγ­χει­ρή­μα­τος όπου η «πο­λυ­δια­σπα­σμέ­νη εξω­κοι­νο­βου­λευ­τι­κή Αρι­στε­ρά» έπαι­ξε ρόλο κα­τα­λύ­τη κατά την ιδρυ­τι­κή και πρώ­ι­μη πε­ρί­ο­δό του. Όταν μά­λι­στα δη­μιουρ­γού­νται με­γά­λα πο­λι­τι­κά κενά, όπως σή­με­ρα, μέσα από τη μνη­μο­νια­κή με­τα­τό­πι­ση της ηγε­σί­ας του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, κα­νείς δεν έχει όφε­λος να υπο­τι­μά τη ση­μα­σία αυτής της υπό­μνη­σης.
Εκτός αν οι «κύ­κλοι» του Μα­ξί­μου, ζη­λεύ­ο­ντας τη δόξα της Βούλ­τε­ψη και της Αση­μα­κο­πού­λου, θε­ω­ρούν ότι είναι δυ­να­τόν να βγά­λουν πέρα τις ση­με­ρι­νές δυ­σκο­λί­ες της υπε­ρά­σπι­σης του Μνη­μο­νί­ου, με όπλα ευ­τε­λή, όπως η θε­μα­το­λο­γία περί «συ­νι­στω­σών», που είχε επι­λέ­ξει και το τότε Μα­ξί­μου των Σα­μα­ρο­βε­νι­ζέ­λων.
http://anemosantistasis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_564.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου