Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Πανελλαδική στάση εργασίας εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση


Πανελλαδική στάση εργασίας των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση προκήρυξε για την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014, από τις 11 το πρωί έως το τέλος του πρωινού ωραρίου, η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α..

Η απόφαση για την κινητοποίηση ελήφθη, διότι την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου "παραπέμπεται για δεύτερη φορά ενώπιον του Α' Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, σύσσωμο το 35μελές Γενικό Συμβούλιό της, κατηγορούμενο για τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση του Οκτωβρίου του 2011", σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε σχετική ανακοίνωση. 


Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται, επίσης, ότι, την ίδια ημέρα, στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εργαζομένων, στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων, έξω από το κτίριο 2 – αίθουσα 4, που θα γίνει η δίκη.


Ανεξάρτητη Αγωνιστική Παρέμβαση 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου