από την Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση
Άλλα έλεγε ο Πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ για τους συμβασιούχους στο Περιφερειακό Συμβούλιο στις 3 Ιουλίου ...
Η τρόικα του εξωτερικού και η τρόικα εσωτερικού
θέλουν ιδιωτικοποίηση στη διαχείριση απορριμμάτων και απολύσεις στους ΟΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ;;;
Ολόκληρη η συζήτηση στο web tv ΕΣΔΚΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου