Σε απεργία πείνας προχώρησαν εργαζόμενοι στο Φράγμα του Ασωπού, διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός ότι παραμένουν απλήρωτοι εδώ και οκτώ μήνες.
Παρά τις συνεχείς προσπάθειες και οχλήσεις ο εργολάβος δεν έχει προχωρήσει στη καταβολή των δεδουλευμένων με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους να βρίσκονται σε απόγνωση.
Ο πρόεδρος του εργατικού Κέντρου Κορίνθου κ. Κώστας Μαλανδρένης σε δηλώσεις του απηύθυνε έκκληση για αποτελεσματικές παρεμβάσεις προς όλους τους υπευθύνους, ώστε να πάρει τέλος το μαρτύριο των εργαζομένων.
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
Με πληροφορίες από το korinthostv.blogspot.com
Παρά τις συνεχείς προσπάθειες και οχλήσεις ο εργολάβος δεν έχει προχωρήσει στη καταβολή των δεδουλευμένων με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους να βρίσκονται σε απόγνωση.
Ο πρόεδρος του εργατικού Κέντρου Κορίνθου κ. Κώστας Μαλανδρένης σε δηλώσεις του απηύθυνε έκκληση για αποτελεσματικές παρεμβάσεις προς όλους τους υπευθύνους, ώστε να πάρει τέλος το μαρτύριο των εργαζομένων.
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
Με πληροφορίες από το korinthostv.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου