Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Απεργία πείνας ξεκίνησαν δύο εργαζόμενοι στο φράγμα του Ασωπού


Σε απεργία πείνας προχώρησαν εργαζόμενοι στο Φράγμα του Ασωπού, διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός ότι παραμένουν απλήρωτοι εδώ και οκτώ μήνες.


Παρά τις συνεχείς προσπάθειες και οχλήσεις ο εργολάβος δεν έχει προχωρήσει στη καταβολή των δεδουλευμένων με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους να βρίσκονται σε απόγνωση.

Ο πρόεδρος του εργατικού Κέντρου Κορίνθου κ. Κώστας Μαλανδρένης σε δηλώσεις του απηύθυνε έκκληση για αποτελεσματικές παρεμβάσεις προς όλους τους υπευθύνους, ώστε να πάρει τέλος το μαρτύριο των εργαζομένων.

Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
Με πληροφορίες από το korinthostv.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου