Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Κλείνουν τα καταστήματα και μοιράζουν δωρεάν καφέ


Σε τέσσερα κεντρικά σημεία της Πάτρας, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης και αναψυχής θα προσφέρουν αύριο δωρεάν καφέ στους περαστικούς.

Τα σημεία όπου θα στηθούν οι ειδικοί πάγκοι είναι η πλατεία Γεωργίου, η πλατεία Όλγας, τα Ψηλά Αλώνια και ο πεζόδρομος της Αγίου Νικολάου στη συμβολή με τη Ρήγα Φεραίου.

Οι καταστηματάρχες διαμαρτύρονται για τη σκληρή οικονομική πολιτική και θα λάβουν μέρος στην αυριανή απεργία.

Πηγή: patrastime
s

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου