Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Πρωτιά για το σχολείο της Μελιγούς. Καλημέρα 27-9-2012

Το πρώτο βραβείο απέσπασε το Δημοτικό Σχολείο της Μελιγούς, σε διαγωνισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Οι μαθητές που συμμετείχαν, με το ίδιο βίντεο και στην Πανελλαδική καμπάνια για τα σχολεία «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου», θα βραβευθούν σε ειδική τελετή, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου στις 10/10.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
συγχαίρει τους μαθητές και τους δασκάλους του σχολείου για αυτή τη μεγάλη επιτυχία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου