Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Καλημέρα 26-9-2012: ΟΧΙ ΡΕ ! ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΣΤΕ - ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ




"On Lâche Rien" - W E  D O N T   G I V E   U P !!

Όλοι αυριο στις πλατείες όλης της χώρας..

 ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΦΑΓΉ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

 ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου