Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

«Stop» στην πίστωση αναλωσίμων σε έξι μεγάλα νοσοκομεία




Χωρίς αναλώσιμα θα μείνουν έξι μεγάλα νοσοκομεία της χώρας καθώς τίθεται σε ισχύ από σήμερα, Τρίτη, η απόφαση για παύση των επί πιστώσει παραδόσεων υλικών.



Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Προμηθευτών Ιατρικών Ειδών (ΠΑΣΥΠΙΕ) αποφάσισε την πλήρη διακοπή τροφοδοσίας με υλικά (σύριγγες, γάζες, γάντια) στα νοσοκομεία:
  • «Ευαγγελισμός» 
  • «Γ. Γεννηματάς»
  • «Σωτηρία»
  • Νοσοκομείο Ρόδου
  • «Αττικόν» και
  • Αλεξανδρούπολης.

Παράλληλα, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, όλα τα δημόσια νοσοκομεία καλούνται να εξοφλούν επιτόπου κάθε τιμολόγιο προκειμένου να παραλαμβάνουν την εκάστοτε ποσότητα με τα αναλώσιμα υλικά




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου