Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Αποπειράθηκε να βάλει τέλος στη ζωή της



Μία 50χρονη γυναίκα, στις 03.00 τα ξημερώματα, αποπειράθηκε να βάλει τέλος στη ζωή της πηδώντας από τον πρώτο όροφο πολυκατοικίας στην οδό Ναυαρίνου 112 στην Πάτρα.

Η γυναίκα για άγνωστους έως τώρα λόγους πήδησε στο κενό, ενώ είχε τυλιχθεί στις φλόγες. Η παρ’ ολίγον αυτόχειρας νοσηλεύεται στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.

Πηγή: patrastime

s

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου