Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΣΑΛΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΣΠΟΤ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!

Ξεπερνοντας καθε οριο και φαντασια , με την προοπτικη να κερδισουν μερικους ψηφους δεν δισταζουν να τρομοκρατουν δημοσια με την προβολη σποτ συμμετεχοντας παιδακια πολυ μικρης ηλικιας .Οπαδοι και μη εχουν ξεσπασει σε υβρεις σε blogs , foroum αλλα και στις διαδικτιακες σελιδες της Νεας Δημοκρατιας οι ποιοι απαιτουν εισαγγελικη παρεμβαση και αμεση συλληψη των υπευθυνων στα γραφεια της συγγρου.Δειτε το σποτ της Νεας Δημοκρατιας---
>http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j24Tphmp-00 



ΕΛΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου