Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Κατάληψη στο γραφείο του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσωv


Κατάληψη στο γραφείο του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Σπύρου Σπύρου, έχουν κάνει από το πρωί σπουδαστές της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Κέρκυρας, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει το εκπαιδευτήριο.


Η απόφαση εξόργισε καθηγητές και σπουδαστές, ωστόσο, όλοι έλεγαν ότι τα μηνύματα των τελευταίων ετών με την υποβάθμιση της λειτουργίας των σχολών άνοιξαν το έδαφος για την αιφνιδιαστική απόφαση, αφού μέχρι σήμερα κανείς παράγοντας δεν είχε κάνει λόγο για οριστικό λουκέτο...

Το αίτημα των καταληψιών προς τον Περιφερειάρχη είναι «άμεσες και δραστικές ενέργειες για να μην κλείσει η Σχολή».

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012, 14:28
Κατάληψη στο γραφείο του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Σπύρου Σπύρου, έχουν κάνει από το πρωί σπουδαστές της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Κέρκυρας, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει το εκπαιδευτήριο.

Η απόφαση εξόργισε καθηγητές και σπουδαστές, ωστόσο, όλοι έλεγαν ότι τα μηνύματα των τελευταίων ετών με την υποβάθμιση της λειτουργίας των σχολών άνοιξαν το έδαφος για την αιφνιδιαστική απόφαση, αφού μέχρι σήμερα κανείς παράγοντας δεν είχε κάνει λόγο για οριστικό λουκέτο...

Το αίτημα των καταληψιών προς τον Περιφερειάρχη είναι «άμεσες και δραστικές ενέργειες για να μην κλείσει η Σχολή».

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου