Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν οι εργαζόμενοι του τηλεοπτικού σταθμού Alter, την Πέμπτη στις 7.00 το πρωί, η ΔΕΗ παρουσία εισαγγελέα θα μεταβεί στον σταθμό, προκειμένου να κόψει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο κανάλι, λόγω παλαιών ανεξόφλητων οφειλών.
Για τον λόγο αυτό, η Ένωση Συντακτών Ημερήσων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) διοργανώνει συγκέντρωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους στις 7.00 το πρωί στις εγκαταστάσεις του Alter στο Μπουρνάζι.
Για τον λόγο αυτό, η Ένωση Συντακτών Ημερήσων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) διοργανώνει συγκέντρωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους στις 7.00 το πρωί στις εγκαταστάσεις του Alter στο Μπουρνάζι.
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου