Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

«Γολγοθάς» Δωδεκανήσιου για μια εγχείρηση. (Eντάξει κύριοι Γιατροί, μαζί στον αγώνα. Με τους ασθενείς ποιά είναι η συμπεριφορά σας0;


Από αναβολή σε αναβολή πάνε οι γιατροί έναν Δωδεκανήσιο ασθενή ο οποίος βρίσκεται εδώ και ένα μήνα στην Αθήνα, ζητώντας να χειρουργηθεί, καθώς υποφέρει από λοίμωξη στη χολή. 


Ο κ. Γιάννης Λαγωνικός έφυγε στις 27 Ιανουαρίου από την Κάρπαθο και ήρθε στην Αθήνα για να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση αφαίρεσης χολής.

Ακόμη είναι στην πρωτεύουσα και κανείς από τους γιατρούς δεν ασχολείται με το πρόβλημά του.

Ο κ. Γιάννης βρίσκεται στο Τζάνειο Νοσοκομείο του Πειραιά, όπου για δεύτερη φορά υποβλήθηκε σε αιματολογικές εξετάσεις και σε υπέρηχο, ευελπιστώντας πως κάποιος από τους γιατρούς θα ευαισθητοποιηθεί να τον εξετάσει.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει στη zougla.gr ο κ. Λαγωνικός, όλοι οι γιατροί «τρενάρουν» το χειρουργείο, καθώς ζητούν «αντίτιμο» - κοινώς φακελάκι…

«Δεν διαθέτω την οικονομική επιφάνεια για να δώσω φακελάκι, από εκείνη την ημέρα που ήρθα στην Αθήνα, παλεύω» αναφέρει χαρακτηριστικά ο καταγγέλλων και συμπληρώνει «δεν θέλω τίποτα, θέλω να χειρουργηθώ».

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου