Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.


Περνουσαν οι μαθητες μπροστα απο τους επισημους μουτζωνοντας τους,φωναζοντας ---Μας κλεψατε τα ονειρα κι ακομη μας μιλατε(υποθετω παραφραση του ...ακομη μας πηδατε)

Οι επισημοι με τις στολες, στρατιωτικοι με βαμμενα μαλλια,καλοσιδερωμενες στολες τεμπελοσκυλα απο κουνια,μπατσοι μια απο τα ιδια καμαρωτοι καμαρωτοι σαπιοι ως το κοκκαλο,παπαδες,και μπροστα μπροστα ο Δημαρχος !Ο Παπουλιας ελειπε απο την γενετειρα του.....λετε να ηξερε κατι????
Περνουσαν τα παιδια τους εφτυναν,τους φασκελωναν,τους εξεφραζαν την οργη τους κι αυτοι
ΕΚΕΙ!!!!!
Συνεπεις για την εισπραξη του επιδοματος για την παρασταση στην παρελαση!
ΟΥΣΤ ...ΟΥΥΥΥΥΥΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ Ε ΚΟΠΡΙΤΕΣ....ΛΑΜΟΓΙΑ,ΤΕΜΠΕΛΟΣΚΥΛΑ,ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΑΠΟ ΤΑ 45,ΑΧΡΗΣΤΟΙ,ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ,ΓΛΥΦΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,ΑΝΘΡΟΠΑΚΙΑ ΣΚΥΜΜΕΝΑ ΜΕ ΠΑΧΥΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου