Στις 16:00 είναι προγραμματισμένο το νέο συλλαλητήριο της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στο Σύνταγμα κατά του νέου μνημονίου και των μέτρων που μας έρχονται, μέτρα όπως περικοπές σε μισθούς και συντάξεις που ψηφίζονται άμεσα στη Βουλή. Μια ώρα αργότερα, θα συγκεντρωθεί το ΠΑΜΕ στην Ομόνοια, ενώ στις 17:30 Αγανακτισμένοι πολίτες θα ξεκινήσουν μοτοπορεία από την πλατεία Καραϊσκάκη προς τη Βουλή.
Από πολύ νωρίς το πρωί
λοιπόν, στο Σύνταγμα ξεκίνησαν τα... οχυρωματικά έργα. Κιγκλιδώματα στήθηκαν
στην πλατεία μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη και όχι μόνο τοποθετήθηκαν, αλλά
τα έδεσαν και μεταξύ τους για να μην μπορούν να
υποχωρήσουν.
Τα κιγκλιδώματα στον
Άγνωστο δεν είναι τα μοναδικά... μέτρα που θα ληφθούν. Πίσω τους, μπροστά στο
Μνημείο θα παραταχθούν διμοιρίες των ΜΑΤ. Το ίδιο θα γίνει και περιμετρικά της
Βουλής, ενώ οι γνωστές κλούβες θα στηθούν μπροστά στα λουλουδάδικα, αποκόβοντας
τη Βασιλίσσης Σοφίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου